Hasło kampanii włoskiej marki Liu Jo – #StrongTogether nie traci na sile. W tym sezonie po raz kolejny kobiety zademonstrują swoją niezależność i wartość przyjaźni. Jak zawsze będzie odważnie i stylowo.

W tym sezonie kampania włoskiej marki zaskoczy nowymi twarzami. Przed obiektywem słynnej, tureckiej fotografki Cuneyt Akeroglu stanęła 28-letnia Joan Smalls, którą na Instagramie obserwuje ponad 2 miliony użytkowników. Obok doświadczonej koleżanki zobaczymy młodą Annę Milę Guyenz. Pochodzącą z Berlina modelkę odkryła sama Donatella Versace!

Jesienna kampania to połączenie kontrastów. Z jednej strony mamy doświadczoną supermodelkę, z drugiej zaczynającą swoją karierę młodą dziewczynę. Jednak to właśnie te różnice stanowiły o sile przekazu hasła #strongtogether. Wiek czy etap kariery nie poddały próbie damskiej solidarności. Obie kobiety są dla siebie wsparciem i motywacją, razem zyskując niewyobrażalną siłę.

Od kilku sezonów tworzymy wizerunek marki, dla której estetyka kobiecego wyglądu to nie wszystko. Na podstawie przeprowadzonych badań rynku, doszliśmy do wniosków, że za marką musi stać coś więcej – emocjonalny kontekst, z którym kobiety mogą się utożsamiać. Postawiliśmy na siłę kobiecej przyjaźni, stąd #StrongTogether. Zdaliśmy sobie sprawę, że relacja z marką może być znacznie głębsza niż myśleliśmy – Liu Jo zaczęła być postrzegana jako otwarta na potrzeby kobiet marka, dla której ważne są wartości jej klientek – przyjaźń, niezależność, siła. W jesienno-zimowej kampanii dodaliśmy jeszcze jedną konotację – solidarnosć. W tym przypadku wybór Joan oraz Anny jako modelek w kampanii był strzałem w dziesiątkę. – mówi Cristiano Sturniolo, Dyrektor Globalnego Marketingu i Komunikacji marki Liu Jo.

W nadchodzacym sezonie kampania jest wyjątkowo kobieca i intymna. Tym razem pewność siebie i zmysłowość przeplatają się, czego wynikiem jest zupełnie nowe spojrzenie na hasło #StrongTogether. Modelki uzupełniają się wzajemnie, ich wygląd oraz emocje łączą się w całość, czego efektem jest czarująca i luksusowa kampania.