We współpracy z organizacją Plant-for-the Planet, MARC O’POLO zasadzi jedno drzewo za każdą sprzedaną rzecz ze świątecznej kolekcji kapsułowej, dostępnej w sklepach stacjonarnych oraz online do 31.12. 2019 r. Głównym celem jest przeciwdziałanie eskalacji kryzysu klimatycznego, dlatego marka zaangażowała do akcji również partnerów strategicznych, klientów oraz przyjaciół. Na chwilę obecną w przedsprzedaży zostało sprzedanych już 50 000 artykułów!

Razem możemy więcej. Marka na czele z prezesem Wernerem Böckiem, top modelką Anną Ewers oraz wieloma innymi osobowościami z całego świata, zachęca do wzięcia udziału w akcji i zasadzenia drzewek. Let Love Grow.

Organizacja Plant-for-the-Planet została założona w 2007 roku przez Felixa Finkbeinera, który w tym czasie miał zaledwie 9 lat. Pomysłem jest posadzenie miliarda drzew na całym świecie, w celu przeciwdziałania eskalacji kryzysu klimatycznego. MARC O’POLO oraz Plant-for-the-Planet postanowiły połączyć siły. Wynikiem współpracy jest kampania Green Christmas.