W tej kolekcji połączyłam styl Monki z moim własnym. Najbardziej podoba mi się to, że [kolekcja] pozwala w łatwy i ciekawy sposób tworzyć zarówno stylizacje eleganckie, jak i casualowe.” – wyjawia Selam.

W kolekcji znajdziemy odważny styl streetwearowy oraz wesołe ubrania idealne na przyjęcia. Kluczową rolę odgrywa tu krój oversize będący stałym elementem modowego DNA Monki i znakiem rozpoznawczym Selam. Modny i przykuwający uwagę nadruk dłoni podkreślają odcienie neonowego koralu, czerni i brązu. Do najbardziej wyróżniających się w kolekcji ubrań należy zestaw z marynarką z podwójnym mankietem oraz tiulowa sukienka na imprezy. W body i legginsach odważnie wkomponowano siateczkę. Warto też wspomnieć o akcesoriach – pikowanym kapeluszu typu bucket i funkcjonalnej torebce na pas.

Kolekcja będzie dostępna online i w wybranych sklepach stacjonarnych od połowy października.
Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym biurem prasowym.
Monki to marka, która tworzy historie promujące produkty, oferuje świetne ubrania w konkurencyjnych cenach oraz pragnie szerzyć życzliwość na całym świecie i dawać młodym kobietom siłę do działania. Odzież Monki dostępna jest w ponad 120 sklepach typu concept store na 18 rynkach, w tym rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 19 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje produkty Monki w Chinach, a w sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 r. w Szwecji i jest samodzielną marką należącą do grupy H&M.