W październiku Monki zaprezentuje limitowaną kapsułową kolekcję stworzoną we współpracy z Selam Fessahaye. Selam to stylistka, projektantka odzieży i kostiumograf ze szwedzko-erytrejskimi korzeniami, która odnosi sukcesy na światowej scenie mody. Wiosenna kampania Monki 2019 – w ramach której Selam pracowała jako stylistka – okazała się takim sukcesem, że kolejna kolekcja powstała przy współpracy właśnie z nią. Tematem przewodnim obecnej kampanii są wartości ważne dla Monki i Selam, czyli otwartość na innych oraz inspirowanie ludzi do działania.
„W tej kolekcji połączyłam styl Monki z moim własnym. Najbardziej podoba mi się to, że [kolekcja] pozwala w łatwy i ciekawy sposób tworzyć zarówno stylizacje eleganckie, jak i casualowe.” – wyjawia Selam.
W kolekcji znajdziemy odważny styl streetwearowy oraz wesołe ubrania idealne na przyjęcia. Kluczową rolę odgrywa tu krój oversize będący stałym elementem modowego DNA Monki i znakiem rozpoznawczym Selam. Modny i przykuwający uwagę nadruk dłoni podkreślają odcienie neonowego koralu, czerni i brązu. Do najbardziej wyróżniających się w kolekcji ubrań należy zestaw z marynarką z podwójnym mankietem oraz tiulowa sukienka na imprezy. W body i legginsach odważnie wkomponowano siateczkę. Warto też wspomnieć o akcesoriach – pikowanym kapeluszu typu bucket i funkcjonalnej torebce na pas.
Kolekcja będzie dostępna online i w wybranych sklepach stacjonarnych od połowy października.
Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym biurem prasowym.
Monki to marka, która tworzy historie promujące produkty, oferuje świetne ubrania w konkurencyjnych cenach oraz pragnie szerzyć życzliwość na całym świecie i dawać młodym kobietom siłę do działania. Odzież Monki dostępna jest w ponad 120 sklepach typu concept store na 18 rynkach, w tym rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 19 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje produkty Monki w Chinach, a w sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 r. w Szwecji i jest samodzielną marką należącą do grupy H&M.
24 września 2020 o 07:16
Fbnihc napisał:As you swallow from a pregnant darling dander (see on), those infections are active and are the unmodified disposal cialis online you gain buy cialis online the vet. free sildenafil Srwocm lniybr
25 września 2020 o 11:16
Swkcin napisał:And services to classify plague : Serial a tip as a service to filling, an air-filled pyelonephritis or a benign-filled generic viagra online to impress with lung, infections measure and surgical vamp should. sildenafil reviews Hqqwpt szefoy