Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk. Marka promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm. Dzięki powiększonej nakładce jeszcze szybciej wyczyścimy podłogi na błysk i sprawniej umyjemy także większą powierzchnię za jednym razem.

Spot reklamowy można obejrzeć we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wspierają również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement: Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

 

Dla marki Vileda, w projektowaniu akcesoriów do sprzątania, liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Produkty mają być łatwe w użytkowaniu, minimalizować wysiłek, a codzienne porządki powinny być dzięki nim jeszcze szybsze i skuteczniejsze. Zestaw Ultramax doskonale wpisuje się w te założenia. A celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że dzięki zaawansowaniu technologicznemu jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni bez użycia siły.

 

Spot reklamowy: www.youtube.com/watch?v=jqFCI6ErjCY&feature=youtu.be