Gb łączy elementy wzornictwa przemysłowego z Haute Couture, tworząc wysokiej jakości wózki dziecięce oraz foteliki samochodowe idealne dla wielkomiejskich rodziców.

Marka gb pokazuje modnym rodzicom, że nie muszą zmieniać sposobu życia
w momencie pojawienia się dziecka. Wózki i foteliki z najnowszej kolekcji stanowią idealne dopełnienie stylu osób podążających za najświeższymi trendami ze świata mody. Ta filozofia, to odpowiedź na pragnienia rodziców z dużych miast, którzy oczekują tego co najlepsze.

By wprowadzić przyszłość w teraźniejszość, projektanci gb przełamują ustalone zasady projektowania. W miejsce tradycyjnych form podążających za funkcjonalnością, kładą oni nacisk na trzy czynniki: formę, funkcję
i design. Każdy z tych trzech filarów ma taką samą wartość. To niespotykane podejście stawia wzornictwo i estetykę w centrum uwagi, jednocześnie nie tracąc komfortu użytkowania i jakości produktów.

Gb to ekskluzywne i innowacyjne linie: gb Gold oraz gb Platinum. Wychodząc naprzeciw współczesnym mobilnym rodzicom obie linie zostały opracowane
w oparciu o najbardziej zaawansowane technologie bezpieczeństwa i wysokiej jakości komponenty.

Duże poruszenie medialne wywołał produkt POCKIT z linii Gold, który znalazł się w Księdze Rekordów Guinnessa 2014. Jest to najmniejszy na świecie składany wózek, idealny podczas częstych podróży.

Z kolei system podróżny Maris 3-w-1 z linii Platinum łączy w sobie komfort
i funkcjonalność. Maris może służyć jako wózek z głęboką gondolą, jako system podróżny z fotelikiem samochodowym Idan lub jako spacerówka z siedziskiem. Ten model łączy w sobie najświeższe technologie, modernistyczne wzornictwo industrialne oraz modę.

Gb to wynik współpracy założyciela marki Cybex – Martina Posa oraz jego przyjaciela, mentora i twórcy Goodbaby – Zhenghuana Songa. Kreatywne umysły kultury zachodniej i wschodniej połączyły siły tworząc nową markę będącą symbolem „miejskiego luksusu”. To właśnie mieszanka dwóch różnych kultur daje tak niespodziewane efekty. Pos wyjaśnia: „Design jest ekspresją naszej osobowości i kultury. Wyrażamy nasz styl poprzez produkty i historię, która tworzy markę. Dla nas granice techniczne nie istnieją. Nie zadajemy sobie też pytania – Dlaczego nie…?

Ostatecznie cel gb jest prosty: wprowadzić w życie wizjonerskie, nowatorskie i wpasowujące się w trendy produkty dla nowoczesnych rodzin. Gb jest dostępny w wybranych sklepach na całym świecie. Więcej informacji na stronie: www.gb-online.com