Wszystkie wystylizowane dzieciaki wiedzą, że to akcesoria wpływają na perfect look. Modne buty to konieczne uzupełnienie stroju, a sneakersy wychodzą w modzie na prowadzenie. Obecnie także dziewczyny sięgają po sneakersy, które są doskonałym uzupełnieniem T-shirtów, jeansów, a nawet sukienek i spódniczek. Must have od dawna są więc trampki, które oprócz tego, że są komfortowe do noszenia na co dzień, to także posiadają niepowtarzalny styl. Poniżej prezentujemy najlepsze przykłady sneakersów, które idealnie nadają się na powrót do szkoły każdej trendsetterki.

Warte uwagi są sneakersy Athletic z czarno-białą siateczką. Jeżeli szukacie oryginalnych rozwiązań i mieszania trendów, to proponuję trampki Asha na flatformie, wykonane z tłoczonej krokodylej skóry.

Przypominają one swym kształtem klasyczne mokasyny z charakterystycznymi przeszyciami, w tym przypadku zastąpionymi szeroką sznurówką.

Odważne dziewczyny na pewno skorzystają z propozycji Y-3, sneakersów na wysokiej platformie, zbudowane ze skóry, zamszu, siatki i płótna. Wątpiących zapewniamy, że rekomendowane buty to w dalszym ciągu sneakersy.

Aquatalia to odmiana sneakersów za kostkę, w których połączono skórę cielęcą z zamszem i uzupełniono modnymi detalami jak zamek błyskawiczny i klamry. Całości sprawia bardzo korzystne wrażenie.

Kenzo poszło w kolor i zaprezentowało sneakersy z płótna o inspirującym princie i nazwie Flying Tiger. Zamsz i metaliczną skórę znajdziemy w kolejnych butach Rodebjer, które urzekają mocnym kobaltowym kolorem. Pedro Garcia wybrał do swoich sneakersów satynę i muszę przyznać, że wyglądają one naprawdę godnie.

Sneakersy Eytys to klasyczna odmiana białych tenisówek z bawełnianego płótna. Smaczku dodają fioletowe sznurówki przypominające dziewczęce wstążki. Nie można oczywiście w naszych rekomendacjach pominąć sneakersów New Balance, zbudowanych z zamszu i siateczki. To obowiązkowe buty w szafie każdej trendsetterki. Na koniec zostawiłam trampki Jemma Quilted z pikowanej skóry marki UGG, które łączą w sobie minimalizm i dobry styl.