Labolatorium badawcze Nike opracowało prototyp gadżetu, który pomaga w regeneracji sił i wpływa na poprawę parametrów pracy ciała sportowców. Mistrz olimpijski i rekordzista świata w siedmioboju wspierał innowacyjny projekt w fazie prac badawczych. Ashton Eaton we współpracy z działem R&D firmy optymalizował dopasowanie maski do twarzy. Wyniki testów potwierdziły, że korzyści płynące ze schłodzenia twarzy dzięki wpływają na wzrost efektywności pozostałych partii ciała. To związek, który powoduje od 2 do 5 krotnie lepsze efekty w wynikach sportowych. Innowacyjny gadżet pozostaje w fazie badań. Ma pojawić się na zawodach w okresie 1,5 roku. Kolejny element hybrydowej rewolucji, w której nowe technologie wpływają na nasze ciała. Nike od pewnego czasu dołączył do grona liderów innowacji. To firma, która istotne środki przeznacza na badania i rozwój. Maska to początek rewolucji w której rozwój inwestuje koncern.