Kubki termiczne – dlaczego warto na nie postawić?

Oferta kubków termicznych jest niezwykle szeroka. Różnorodność kształtów, konstrukcji, pojemności czy kolorów, daje olbrzymie możliwości pod kątem dopasowania kubka do konkretnego zastosowania. A jeśli do tego dodamy personalizację za pomocą nadruku czy grawera, to okazuje się, że kubki termiczne z nadrukiem to wprost idealne gadżety reklamowe czy upominki promocyjne dla klientów, partnerów biznesowych czy współpracowników.

Kubek termiczny z logo można zabrać ze sobą wszędzie. A w dobie eko jest to szczególnie cenione rozwiązanie, które pomaga ograniczyć ilość otaczających nas śmieci. O wiele rozsądniej jest przyrządzić sobie jakiś napój (kawę, herbatę, sok czy nawet smoothie) albo przelać trochę z większego opakowania do kubka termicznego niż kupować napoje na wynos w kubkach jednorazowych lub w niewielkich plastikowych butelkach, które trzeba później wyrzucać.

Na jakie kubki termiczne z nadrukiem postawić?

Kubki termiczne różnią się od siebie nie tylko wyglądem i pojemnością, ale także innymi parametrami, z których najważniejszy jest czas utrzymania wysokiej temperatury zawartości kubka. Dobry kubek termiczny powinien mieć szczelne zamknięcie, które nie tylko utrzyma temperaturę znajdującego się w środku napoju jak najdłużej, ale także zapobiegnie przed przypadkowym rozlaniem zawartości.

Nie bez znaczenia jest również wygoda picia z kubka oraz łatwość jego mycia. Pamiętajmy, że im wygodniejszy w użytkowaniu będzie kubek termiczny, tym cenniejszy będzie dla obdarowanej osoby – co oczywiście odbije się pozytywnie na wizerunku naszej firmy czy inicjatywy.

No i w końcu kwestia, która jest także niezwykle istotna, jeśli chodzi o kubki termiczne z nadrukiem, czyli obszar znakowania. Wiadomo, że im jest on większy, tym mamy więcej możliwości pod kątem jego personalizacji.

Nie popadajmy jednak w tym aspekcie w skrajność, ponieważ nie każdy kubek termiczny z nadrukiem musi posiadać dużą przestrzeń do znakowania. Wszystko tak naprawdę zależy od tego, jaki nadruk planujemy na niego nanieść. I jeśli spodoba nam się model o mniejszej powierzchni nadruku, ale pasujący do koncepcji promocyjnej pod względem designu, to warto zastanowić się nad odpowiednim dopasowaniem nadruku do tego właśnie kubka.

Personalizacja kubków – jak to wygląda w praktyce?

Personalizacja, czyli inaczej znakowanie kubków termicznych logiem lub napisem, odbywa się na dwa sposoby. Pierwszym jest naniesienie na kubek termiczny nadruku, a drugim sposobem jest elegancki grawer laserowy. Co istotne, grawerować można zarówno kubki termiczne wykonane ze stali czy bambusa, jak i kubki z tworzywa sztucznego.

W praktyce znakowanie wymaga wcześniejszego przygotowania graficznego loga czy napisu, który ma być umieszczony na kubku termicznym. W tym celu można skorzystać z pomocy firmy, która zajmuje się znakowaniem gadżetów reklamowych. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że nadruk czy grawer będzie idealnie komponował się z danym kubkiem termicznym.