„Możesz być, kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne, żebyś pozostała sobą!” – to przesłanie towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków marki Barbie w sklepach sieci Biedronka. Wprowadzając do swoich sklepów tę wyjątkową kolekcję, sieć zachęca nastolatki oraz kobiety z całej Polski do kreowania własnego stylu, zabawy modą oraz do  wyrażania własnej indywidualności.

Kolekcja przygotowana wspólnie z firmą Mattel jest dla nas niezwykle istotna. Dzięki niej już 30 lipca na półki sklepów w całej Polsce trafią wyjątkowe i kultowe produkty – kolekcja ubrań i dodatków z licencją marki oraz lalki Barbie. Jako największa sieć handlowa w Polsce nawiązujemy współpracę z markami, które reprezentują i promują tożsame dla nas wartości, takie jak odwaga, różnorodność oraz indywidualność.

Kinga Papiernik, dyrektor kategorii non-food w sieci Biedronka.

Modele dostępne w wakacyjnej kolekcji Biedronka x Barbie od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów bez wątpienia przypadną do gustu zarówno młodszym, jak i starszym klientkom sieci. Wśród produktów dostępnych w sklepach znajdą się licencjonowane ubrania z logo Barbie, takie jak: t-shirty (24,99 zł/szt.), leginsy lub szorty (24,99 zł/szt.),  stroje kąpielowe (34,99 zł/szt.),  piżamy (29,99 zł/ szt.) czy bielizna (17,99 zł/opak.). Wśród oryginalnych dodatków znaleźć będzie można plażowe koce (34,99 zł/szt.) oraz pościel (59,90 zł/komplet), a dla miłośniczek porządku – małe oraz duże planery (9,99 zł lub 19,99 zł/szt.) idealne na wakacyjne podróże. Najmłodszym sieć Biedronka zaproponuje trzy modele lalek Barbie z kolekcji Fashionistas, które zachęcą dziewczynki do eksperymentów modowych! Lalki Barbie w sklepach sieci będzie można kupić za jedyne 34,99 zł/sztukę.

Biedronka, jako największa sieć handlowa w Polsce, wciąż stara się urozmaicać swoją ofertę produktową. W tym roku po raz pierwszy nawiązaliśmy tak szeroką  współpracę z firmą Mattel i w jej wyniku wprowadziliśmy do naszej oferty produkty z kolekcji Barbie x Biedronka. Dzięki współpracy z kultowymi, cenionymi markami wciąż poszerzamy nasz asortyment produktów i dbamy o to, aby trafiały one w gusta jak najszerszego grona konsumentów.

Olga Limanowska, kupiec odpowiedzialna za ofertę Barbie w sieci Biedronka

Ofercie Barbie x Biedronka towarzyszy kampania marketingowa, która startuje 27.07 w Internecie na platformie Player, Facebooku i na Instagramie we współpracy  z influencerkami, które odważnie eksperymentują z własnym stylem. Ich zadaniem jest zachęcenie miłośniczek mody do wyrażania indywidualności i eksperymentów modowych razem z marką Barbie. Efekty tych działań już niedługo będzie można znaleźć w social mediach pod hasztagiem #mojstylzbarbie.
Produkty z kolekcji Barbie x Biedronka będą dostępne w sklepach Biedronka w całej Polsce od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.