Łącznie przyznano 16 nagród, w tym 14 oficjalnych i dwie nagrody konsumentów. Nagrody przyznane zostały w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży, dla małych i dużych e- sklepów.

Branding

Za design roku nagrodzono sklep oferujący kwiaty i akcesoria do wnętrz NaturalChic.pl (małe sklepy) i BRW.com.pl (średnie i duże sklepy). Innowacją roku został okrzyknięty portal modowy z poradami stylistek PasujeMi.pl (małe sklepy) oraz Ravelo.pl (duże i średnie sklepy). Za pomysł promocyjny roku nagrodzono Answear.com. Tę nagrodę przyznano tylko w grupie średnich i dużych sklepów, podobnie jak kolejną, za mobilny design roku, którą otrzymał Tim.pl. Spójnością marki w różnych kanałach sprzedaży wykazał się sklep z prezentami 4Gift.pl (małe sklepy) oraz Kazar.com (średnie i duże sklepy).

Sprzedaż

W podkategorii Przełamanie nieufności nagrodzony został sklep z bielizną Gorseciarka.pl (małe sklepy) oraz Sephora.pl (średnie i duże sklepy). Najlepszą sprzedażową stroną roku zostało e-zabawkowo.pl (małe sklepy) praz Fly.pl (średnie i duże sklepy). Najlepszym sklepem dostępnym przez urządzenia mobilne jest Zalando.pl, który zdobył główną nagrodę w kategorii m-Commerce dla średnich i dużych sklepów. Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej wykazał Tim.pl.

Obsługa klienta

Laureatów tej kategorii wybierali sami konsumenci. W głosowaniu zwyciężyły: sklep z modą Balladine.com (małe sklepy) oraz MniamMniam.pl (średnie i duże sklepy).

Konkurs e-Commerce Polska Awards organizowany jest przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.