Wraz z początkiem wiosny SUBWAY® proponuje nowość: sandwicz Kurczak Tikka z soczystym, marynowanym w sosie tikka kurczakiem. Będzie mu towarzyszyć Falafel – znany już miłośnikom wegetariańskich sandwiczy sub z aromatycznymi kulkami z ciecierzycy. Popularne receptury wzbogacone są porcją zawsze świeżych warzyw.

Jednocześnie w ofercie sezonowej SUBWAY® pojawi się Mrożona Kawa Chai (dostępna także w wersji na ciepło) – orzeźwiający napój, któremu smak nadaje mieszanka rozgrzewających i aromatycznych przypraw.

Nowa kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście wartości takich jak różnorodność i chęć poznawania świata – także poprzez smak. Dzięki temu doświadczenie konsumenckie uzupełniane jest o wartość emocjonalną – wizyta w restauracji Subway® i spróbowanie subów z nowej kampanii pozwoli przenieść się choć na chwilę do krainy orientu, z której wywodzą się zarówno kurczak tikka jak i falafel i mieszkanka chai.

Kampanię Nowe Baśnie Orientu wpiera animowany spot nawiązujący do poprzednich kreacji video marki oraz do wschodnich legend, których bohaterem jest dżinn. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki – SUBWAY® Jedz świeżo. Video promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu SUBWAY®. W konkursach internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze.