Międzynarodowa drukarnia dekorów zafundowała swojej stronie internetowej o wiele więcej niż zwykły „lifting”. Istniejąca dotychczas, klasyczna strona została przekształcona w interaktywną platformę usługowo-komunikacyjną. Teraz klienci mogą uzyskać wybrane informacje za pośrednictwem centralnego interfejsu. Zwięzła audiowizualna prezentacja pozwala im również emocjonalnie doświadczyć świata produktów Interprint.
– Informacja i inspiracja, dialog i usługa – te cztery kluczowe czynniki były podstawą opracowania nowej platformy – wyjaśnia Salvatore Figliuzzi, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Dekorów. Komunikacja jednokierunkowa to już przeszłość. Dlatego nowa platforma Interprint chce zachęcić odwiedzających do dialogu, zadawania pytań, dodawania polubień i udostępniania.
Projekt i oprogramowanie platformy powstały pod hasłem „przede wszystkim mobilnie”, ponieważ coraz większa liczba użytkowników korzysta z dostępu do sieci nie przez stacjonarne komputery, ale przez tablet lub smartfon. Wniosek: dzięki interaktywnej, responsywnej platformie Grupa Interprint jest doskonale przygotowana na cyfrową przyszłość.

Zapraszamy do oglądania, poznawania i współtworzenia.

Więcej informacji na stronie www.interprint.com