Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk. Marka już po raz trzeci promuje mopa Ultramax na polskim rynku. Spot reklamowy marki prezentuje ulepszony system Ultramax, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania.

Od lat Vileda stara się być niezawodnym partnerem, jeśli chodzi o utrzymanie czystości w domu i dąży do tego, by dostarczać rozwiązania przynoszące konsumentom istotne zmiany, takie jak: wygoda, minimalizowanie wysiłku, jakość oraz trwałość produktów. Dzięki zaawansowaniu technologicznemu Ultramax jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni – wyjaśnia Piotr Piecha, Dyrektor Marketingu marki Vileda.

Spot reklamowy będzie można we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowo kampania będzie emitowana na platformach VOD i w telewizji internetowej. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS.

Symultanicznie marka prowadzi też działania product placement: inny model mopa płaskiego w wersji XL z obrotowym systemem odsączania (Ultramat) będzie można zobaczyć m.in., w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.

Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=3iBryuN8f08