Spoty telewizyjne można obejrzeć w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. A także w serwisach VOD, gdzie będzie emitowana 20- sekundowa wersja reklamy. Interaktywnym wsparciem dla działań ATL jest kampania display, która stanowi skuteczny kanał komunikacji zasięgowej. Zintegrowana kampania promocyjna pod hasłem „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź” potrwa pięć tygodni i zakończy się 20 października br. W myśl hasła Vileda oferuje modele suszarek zróżnicowane pod względem funkcjonalności, rozmiarów i przeznaczenia – dopasowane do potrzeb konsumentów.

Symultanicznie będą prowadzone działania product placement. Infinity pojawi się w takich serialach i programach jak. Dodatkowo akcja będzie realizowana na platformie sprzedażowej Allegro. Przekaz wesprze także komunikacja w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży.

Infinity to wyjątkowo funkcjonalna suszarka – idealna na duże pranie, zarówno jeśli chodzi o jego ilość, jak i gabaryty. Podwyższony stelaż można rozsunąć i dopasować do potrzebnych akurat rozmiarów, a teleskopowe linki regulować do wymiarów od 186 cm aż do 257 cm. Tym sposobem można dostosować wielkość suszarki do ilości i gabarytów suszonych rzeczy, np. pościeli, ręczników czy obrusów. Ze względu na swoją elastyczność sprawdza się zarówno na mniejszych, jak i większych powierzchniach. Kolejne ułatwienie to grube druty – zapobiegają powstawaniu zagnieceń na tkaninach, tym samym skracając czas prasowania. Jej uniwersalność i mobilność zwiększona została również przez nogi zakończone obudowanymi kółkami. Oznacza to, że wygodnie można ją przesuwać bez konieczności podnoszenia z ciężkim, mokrym praniem.

W 2017 Vileda zwiększyła udział rynkowy w kategorii Laundry Care wprowadzając nowy asortyment suszarek na pranie. Rozbudowanie oferty sprawiło, że dziś Vileda jest liderem w kategorii suszarek na pranie w Polsce.

Spot reklamowy: www.youtube.com/watch?v=TUC3vncMdZY