Dzięki sklepowi Kameleon.pro nie jest to tak trudne, jak kiedyś, bo majsterkowicze mogą w jednym miejscu kupić wszystkie elementy potrzebne do stworzenia własnego mebla, bądź odrestaurowania starego. W nowym sklepie internetowym – kameleon.pro – na lubiących domowe majsterkowanie będą czekać porady na temat renowacji i pielęgnacji mebli tapicerowanych, które zainteresują wszystkich fanów DIY.

Ponad 20-letnie doświadczenie hurtowni Kameleon.pro, zaopatrującej głównie branżę tapicerską, przerodziło się w chęć stworzenia miejsca dla wszystkich pasjonatów meblarstwa. Początkowo odwiedzającymi Kameleon.pro były lokalne zakłady i pracownie tapicerskie, ale stopniowo zasięg zainteresowanych się powiększał, a teraz coraz więcej majsterkowiczów z całej Polski odwiedza salon w Kalwarii Zebrzydowskiej.

 

Sklep Kameleon.pro jest szczególnym miejscem, w którym każdy tapicer znajdzie najwyższej jakości komponenty do produkcji mebli bez konieczności wychodzenia z domu. Co ważne, produkty dostępne są od ręki w wyjątkowo korzystnych cenach. W asortymencie jest ponad 3000 produktów dostępnych w stałej sprzedaży – ponad 100 kolekcji tkanin i dzianin meblowych, tkaniny podbiciowe, najwyższej jakości włókniny i wypełnienia, artykuły metalowe (zagłówki, podnośniki, podłokietniki, rolki), artykuły pasmanteryjne (nici, pasy, kreda, suwaki, rzepy, tasiemki, sznurki), szeroka oferta elementów dekoracyjnych dostępnych od ręki, nogi i ślizgi, profesjonalne narzędzia ręczne i elektronarzędzia, metalowe elementy złączne, systemy zamocowań oraz kleje.

 

Co jeszcze pozytywnie zaskoczy odwiedzających e-sklep Kameleon.pro? Sklep gwarantuje darmową dostawę dla zakupów powyżej 600 zł brutto. Okazyjne promocje będą obowiązywać przy zakupach zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. Dodatkowo właściciele już pracują nad wdrożeniem programów lojalnościowych dla stałych klientów. Asortyment sklepu internetowego będzie pokrywał się w 100% z asortymentem istniejącej w tej chwili hurtowni. – Z biegiem czasu zaczęliśmy dostawać informacje o chęci kupna produktów z naszej hurtowni od ludzi z całej Polski. Przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mailowych było dosyć czasochłonne dla nas, ale przede wszystkim dla klientów. Dlatego postanowiliśmy uprościć proces komunikacji i zakupu otwierając platformę sprzedażową online. Dzięki niej będziemy mogli przyspieszyć obsługę i dostawę zamówień, a co za tym idzie zwiększyć zadowolenie klientów – mówi Agnieszka Smoleń z działu marketingu i reklamy Kameleon.pro.