Lider sprzedaży kreuje trendy i wzmacnia nowoczesny wizerunek
Oranżada Hellena, jedna z czołowych marek na polskim rynku napojowym, startuje z nową kampanią reklamową. W ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowane będą rotacyjnie trzy spoty – „Wakacyjny Polak”, „Badania” i „NAJsiatkówka”. Kampania potrwa do lipca tego roku (włącznie).

Autentycznie NAJlepsi wczasowicze
Pierwsza odsłona utrzymana jest w beztroskim klimacie letniego urlopu. W spocie, oprócz Kuby Wojewódzkiego pojawia się jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce, który należy do Krystyny Czubówny. Słynna lektorka, dziennikarka i prezenterka z przymrużeniem oka opisuje unikalne style wczasowiczów, typowo polskie sposoby spędzania wolnego czasu oraz to, w czym jako urlopowicze Polacy są najlepsi. Zabawy słowno-językowe są kreatywną realizacją założeń kampanii „Autentycznie NAJ” i nawiązują do prowadzonego równolegle ogólnopolskiego konkursu konsumenckiego „NAJKONKURS! Wygraj wakacje z Oranżadą!”.

Badania potwierdziłyby – Polacy Autentycznie NAJ
W drugim spocie Oranżady Hellena, pt. „Badania”, ponownie słychać głos Krystyny Czubówny. Tym razem – w charakterystycznym dla siebie stylu – opisuje ona potencjalne wyniki badań społecznych, z których wynikałoby, że Polacy w wielu dziedzinach są NAJ. W reklamie podkreślane są pozytywne cechy Polaków i to, w czym są „Autentycznie Najlepsi”.

NAJsiatkówka – pozytywny doping z Oranżadą Hellena
Trzeci spot Oranżady Hellena – „NAJsiatkówka” – związany jest ze wsparciem marki podczas organizowanych w Polsce w lipcu tego roku Mistrzostw Europy w Siatkówce. W tej odsłonie kampanii Kubie Wojewódzkiemu towarzyszy głos znanego komentatora sportowego – Tomasza Zimocha. Pełen pasji i energii dziennikarz zagrzewa Polaków do kibicowania biało-czerwonym i podkreśla, że w dopingu nie mamy sobie równych. Jesteśmy w tym Autentycznie NAJlepsi, podobnie jak Oranżada Hellena.
W tegorocznej kampanii marki kluczowe są: silny branding kolorystyczny, bohater – Kuba Wojewódzki znany z ubiegłorocznych spotów reklamowych, znane i lubiane głosy oraz utrzymana wyrazista konwencja spotów. To elementy konsekwentnie prowadzonej strategii działań wzmacniających wizerunek Oranżady Hellena, jako spontanicznej, rozrywkowej i łączącej pokolenia marki, której kultowy, landrynkowy smak znają wszyscy. Platforma komunikacyjna Autentycznie NAJ jest naturalnym rozszerzeniem pozycjonowania marki zgodnie z hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, promującym nowoczesny patriotyzm ekonomiczny i zachęcającym do pozytywnej dumy z bycia Polakiem.

Za produkcję spotów odpowiada :agencja reklamowa BRANDMAN, oraz dom produkcyjny In Vitro Films
Całość wyreżyserował: Bartek Cierlica
Za Kreację jest odpowiedzialna: agencja reklamowa BRANDMAN
Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.
Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Start: 15 maja
Kampania potrwa do lipca 2017 r. (włącznie)