Targi Interbud w Łodzi, XXIII Targi Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie, Międzynarodowe Targi w Rydze – to tylko niektóre z wydarzeń w branży budowlanej ostatnich tygodni, w których czynny udział wzięła marka Roto. Producent okien dachowych i akcesoriów okiennych prezentował na targach swoją najnowszą propozycję ofertową – pasywne okno nowej generacji ROTO Q 4 H 3P.

 

ROTO Q szturmem zdobywa rynek – zaprezentowana na większości targów budowlanych nowość marki spotkała się z dużym zainteresowaniem nie tylko odwiedzających, ale również jury przyznającego nagrody.

 

Materiały do budowy domów i remontowania mieszkań, wyposażenie wnętrz, instalacje sanitarne oraz okna i drzwi – słowem – wszystko, co mogło zainteresować osoby właśnie budujące domy, znalazło się na Targach Interbud. W łódzkiej Hali Expo wystawiło się aż 312 firm z kraju i zagranicy, a okno RotoQ zostało na ich tle wyróżnione, otrzymując Nagrodę Wojewody Łódzkiego. Stoisko Roto cieszyło się znacznym zainteresowaniem także w czeskiej Pradze, przyciągając aż 17 685 osób z kilkunastu krajów. Tam RotoQ otrzymało nagrodę za najlepszy eksponat na targach. – Ofertę Roto, z uwzględnieniem nowego okna, przedstawialiśmy również na Targach Bud-Gryf i Energia, a także XXIII Targach Budownictwa i Wyposażenia Wnętrz w Drzonkowie czy „I House 2015” w Rydze, gdzie nasz produkt zaprezentowaliśmy przed ponad 36,000 zwiedzających! ­– relacjonuje Karina Frydrych, Specjalista marketingu Roto – pokazaliśmy się także w Kaliningradzie oraz Targach BAU w Monachium, gdzie RotoQ miało swoją premierę.

 

 

To jednak nie koniec aktywności związanych z nowymi propozycjami marki. Poza nowościami w ofercie produktowej firma przygotowała również innowacyjny cykl szkoleń dla dystrybutorów – RotoQ Academy obejmowało aż 14 dwudniowych spotkań szkoleniowych. W każdym z nichwzięło udział 15 uczestników, których eksperci Roto trenowali w technikach sprzedaży czy argumentacji dla klientów.

 

 

Więcej informacji: www.roto.pl