„Nakarm koty z Cote” to ogólnopolska akcja pozwalająca na dokarmianie kotów w schroniskach
i fundacjach, kociaków które nie trafiły jeszcze do kochających domów. Na czym polega ta inicjatywa? Dzięki Vinex Slaviantsi Poland – dystrybutorowi marki Cote – już od 2013 roku, w okresie świąteczno-noworocznym za pośrednictwem aplikacji można głosować na wybrane fundacje i schroniska zajmujące się kotami. W tym okresie od każdej sprzedanej butelki wina Cote, Vinex przeznacza 10 gr za zakup karmy. Akcja składa się z trzech etapów, a w każdym z nich o głosy fanów ubiega się sześć fundacji. Trzy z najwyższa liczbą głosów, po zakończeniu głosowania akcji otrzymają wygraną – zapas karmy dla swoich podopiecznych.

„Nakarm koty z Cote” pomaga tym zwierzakom, które nie mogą liczyć na ciepły dom i kochających właścicieli. Dzięki tegorocznej, szóstej już edycji akcji „Nakarm koty z Cote” do futrzastych podopiecznych trafi aż 20 ton karmy, która napełni kocie brzuszki.

Vinex Slaviantsi Poland od lat angażuje się w akcje mające na celu poprawę warunków życia kotów
w schroniskach i fundacjach. Zarówno działając na mniejszą lokalną skalę, jak i prowadząc co roku ogólnopolską akcję „Nakarm koty z Cote”, dzięki działalności dystrybutora Cote już kilkadziesiąt ton karmy trafiło do polskich schronisk. To wynik uzyskany dzięki miłośnikom wina Cote, który swoim zaangażowaniem i głosowaniem na poszczególne schroniska udowodnili, że los bezpańskich kotów nie jest im obojętny.

Vinex Slaviantsi Poland nie tylko pomaga, ale także edukuje kocich opiekunów – pokazuje im jak dbać o małych przyjaciół, aby żyli długo i zdrowo. Marka Cote sponsoruje ponadto prestiżowe targi i imprezy dla miłośników czworonogów. W 2018 roku była partnerem CatExperts w organizacji pierwszych Kocich Targów w Warszawie. Event w całości poświęcony był tematyce edukacji i bliższemu poznaniu kotów oraz poruszenie problemu jakim jest  znalezienie dla nich domów z zaprzyjaźnionych placówek.

Więcej: www.vinex.pl