Zakończyła się 7. edycja ogólnopolskiego konkursu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Przedmiotem badania było aż 253 nowych produktów w ramach 49 kategorii FMCG. Konsumenci kolejny raz docenili produkty Grupy Colian. W prestiżowym gronie zwycięzców znalazły się produkty marek: Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i Hellena Family+. Grześki Tyci, Oranżada Hellena FIT i linia Hellena Family+ w impulsowych formatach zdobyły srebrne medale – wafelki Grześki nagrodzono w kategorii „słodkie przekąski”, Oranżadę Hellena w kategorii „napoje gazowane”, a linię Hellena Family+ w kategorii „napoje niegazowane”. Ponadto żelki Miśki Kwaśne Akuku! uplasowały się na trzeciej pozycji, zdobywając brąz w kategorii „żywność dla dzieci”. Wręczenie prestiżowych nagród odbyło się 18 stycznia w hotelu Polonia Palace w Warszawie.

 

Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów to ogólnopolski plebiscyt, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę miesięczników branżowych Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne. Celem badania jest wyłonienie najlepszych produktów FMCG, które trafiły do sprzedaży w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania konsumenckiego, przeprowadzanego przez instytut badawczy GFK Polonia.