W tym roku goście mieli szansę zobaczyć flagowe produkty Calzedonia – na pierwszym planie pojawiły się rajstopy, które bezdyskusyjnie królowały na wybiegu. Akcesoria te świętują wielki powrót w świecie mody, będąc obowiązkową częścią międzynarodowych pokazów.

Dwadzieścia światowej sławy modelek zaprezentowało kolekcję złożoną z różnorodnych modeli. Wyraziste wzory – od ponadczasowych kabaretek po groszki, z kuszącym efektem longuette czy mieniące się od cekinów rajstopy to tylko kilka propozycji od włoskiej marki. Minimalistyczne i zmysłowe stylizacje w piękny sposób wyeksponowały nogi modelek; nie było żadnych wątpliwości co gra pierwsze skrzypce w pokazie. Futurystyczny klimat wydarzenia został wzbogacony wspaniałą choreografią taneczną oraz grą wizualizacji i świateł w tle, które przeniosły wszystkich do pełnego magii kobiecości świata Calzedonia.

Z okazji pokazu przybyła do Werony ikona stylu, gwiazda kina i twarz marki –­ Julia Roberts. Gwiazda reklamy telewizyjnej Calzedonia z pierwszego rzędu podziwiała modowy spektakl. Na Calzedonia Fashion Show nie mogło zabraknąć również Anny Lewandowskiej, która już drugi rok pełni rolę polskiej ambasadorki marki. Towarzyszył jej mąż, Robert Lewandowski. Kto jeszcze otrzymał zaproszenie na show? Blogerki Katarzyna Chocyk (catewalk.com) oraz Kinga Litwińczuk (style-on.pl), które na bieżąco relacjonowały swoją włoską przygodę na social media.

Fani Calzedonia brali aktywny udział w wydarzeniu za pośrednictwem mediów społecznościowych, używając dedykowanego hashtagu #CalzedoniaLegShow.