W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo – sprzedażowe. Kampania o charakterze 360 stopni, niezmiennie od 3 lat,przynosi marce niebywałe efekty w postaci ponad 20% dynamiki sprzedaży w ostatnich miesiącach roku rok do roku.

Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa wystartuje 28 listopada i potrwa do 27 grudnia. Reklamę emitowaną na antenach największych stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) wspierają działania
w punktach dystrybucji.

Jak zwykle na święta Oranżada Hellena w butelkach 1,25L  opatrzona jest etykietą ze świątecznym motywem. W tym roku marka oferuje nowość w postaci  kolorowych, mocno brandingowych  zgrzewek z funkcjonalną rączką. Uchwyt  umożliwia wygodniejsze zakupy i tym samym daje szansę na zwiększenie koszyka zakupowego konsumentów.

Uwagę konsumentów  w punktach sprzedaży przykuwa wyjątkowa multiekspozycja z ruchomym pociągiem na szczycie. Motyw pojazdu wykorzystano także w spójnych wizerunkowo z reklamą standach przygotowanych
w dwóch odsłonach – wersji standard i wersji premium. Pierwsze dedykowane są mniejszym placówkom, drugie – dużym halom handlowych. Dodatkowo w sklepach wiszą świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem. W mniejszych punktach dystrybucji uwagę zwracają „potykacze” z postacią oranżadowego Mikołaja.

Adaptację kreacji na potrzeby kampanii świątecznej Oranżady Hellena wykonała agencja Grandes Kochonos’. Media zakupił dom mediowy INITIATIVE MEDIA. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.