Marka Zagrodowy stworzona została ponad 15 lat temu. Początkowo obecna tylko regionalnie, w ciągu kilku lat sukcesywnie rozszerzona na inne regiony Polski. Wysokiej jakości produkty marki, skierowane są dla konsumentów wymagających, dbających o zdrowie swoje i swojej rodziny. Głównym produktem brandu jest Kurczak Zagrodowy chowany wyłącznie w małych, rodzinnych gospodarstwach. Kurczaki mają stały dostęp do zagrody i mogą po niej do woli spacerować. Dzięki temu są lepiej umięśnione i mniej otłuszczone, niż standardowe kurczaki. Ich chów trwa 56 dni czyli dwa razy dłużej, niż zwykłych brojlerów. Poza tym żywione są wyłącznie naturalną paszą, która nie zawiera GMO. Nigdy też nie podaje im się antybiotyków.

Nowa kampania ma na celu przekazać, że warto wybierać mięso z zaufanych, pewnych źródeł, których jakość i autentyczność jest potwierdzona. Zagrodowy – jedyny taki drób na rynku, to marka, której konsumenci ufają i doceniają jej oryginalność. Spoty wizerunkowe i sponsoringowe to główne elementy jesiennej kampanii promocyjnej marki. Przekaz „Zagrodowy. Oryginał jest tylko jeden!” będzie również wzmacniany poprzez zintegrowane działania digitalowe na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz aktywności public relations.

Reklamy telewizyjne emitowane będą w największych ogólnopolskich stacja: TVN, Polsat, TVP1, TVP 2. Kampania sponsoringowa obejmie emisję w najpopularniejszych stacjach tematycznych, m.in. TVN7, TV4, TVN Style, Kuchnia+, Polsat News.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia. Działania PR koordynuje agencja Quality Public Relations.