Głównym celem tej zmiany jest integracja wszystkich działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy w jednym miejscu oraz chęć wykorzystania sprawdzonych narzędzi do skutecznej komunikacji z kandydatami. Najważniejsze podstrony nowego serwisu kariery są poświęcone Telesprzedaży, Sprzedaży Bezpośredniej i IT, czyli kluczowym obszarom poszukiwań pracowników do firmy Eniro Polska. Tworzą one tak naprawdę odrębne serwisy, które organizacja zamierza wykorzystywać do dedykowanych akcji rekrutacyjnych i wizerunkowych, prezentując swoją ofertę jako atrakcyjnego i dającego możliwości rozwoju pracodawcę. Z myślą o kandydatach i usprawnieniu procesu rekrutacji, przygotowano także przyjazny formularz pozwalający szybko wysłać aplikację na dane stanowisko.

Nowa strona o karierze w Eniro pokazuje nasze środowisko pracy, które dynamicznie się zmienia, zgodnie z popularnymi trendami. Cieszy mnie także to, że nowy serwis szybko wdrożyliśmy, po 3 miesiącach pracy w zespole pracowników działów HR i Komunikacji, bez udziału firm zewnętrznych czy programistów. Z pewnością miał na to wpływ wybór dobrego narzędzia do stworzenia strony, którym był nasz własny CMS do produkcji stron internetowych. – mówi Anna Strutyńska, Dyrektor HR w Eniro Polska.

Poszczególne zakładki serwisu kariery prezentują m.in. dorobek ekspertów firmy, oferty pracy oraz opinie pracowników. W nowym serwisie znalazła się również sekcja „Po godzinach” przybliżająca nietypowe akcje i projekty z udziałem pracowników, które pokazuje jak firma Eniro Polska realizuje w praktyce ideę CSR i Employer Brandingu wewnętrznego. Uruchomiono także blog poświęcony tematyce HR, aby z perspektywy firmy subiektywnie podejmować tematy związane z zatrudnieniem, szkoleniem i rozwojem pracowników. Ważną cechą uruchomionej w kwietniu strony www poświęconej karierze w Eniro Polska jest jej responsywność, czyli dostosowanie się nowego serwisu do ekranów różnych urządzeń. Co roku przybywa liczba użytkowników korzystających z Internetu i poszukujących pracy nie tylko przy pomocy komputera, ale również ze smartfona, tabletu i innych urządzeń mobilnych, więc responsywny serwis kariery jest odpowiedzią na ich oczekiwania.

Strona ma lekki, przyjazny design i jest responsywna, co na pewno doceni generacja milenialsów wchodząca na rynek pracy. Prezentuje pracę w Eniro w różnych aspektach: mniej i bardziej oficjalnych. Można na przykład zobaczyć, jak wyglądają biura w regionach, poznać naszych ekspertów oraz przeczytać opinie pracowników. – dodaje Wojciech Komosa, szef Działu Komunikacji w Eniro Polska.