Nowy branding, jak podkreślał prezes Everspace Dariusz Wicher, był potrzebny od dawna. Poprzednie logo było już nieaktualne i nie budziło pożądanych skojarzeń z marką. Rebrandingiem firma chciała przede wszystkim podkreślić wartości, jakie reprezentuje. Najważniejsze z nich to:  jakość, profesjonalizm, wyjątkowy design, kreatywność rozwiązań i indywidualne podejście do klienta. Obecnie komunikacja jest spójna, dojrzała, a także wpisuje się w najnowsze trendy.

Od terazarka Everspace ma także swoje własne hasło przewodnie. „Dzień dobry w biurze” – takie jest teraz „drugie imię” firmy. Słysząc i widząc to hasło, klient wie, że ma do czynienia z meblami do wnętrz biurowych. Takie powinno być właściwe skojarzenie. Już samo słowo  „dzień dobry” wnosi wiele radości i budzi pozytywne skojarzenia – mówi Marcel Marczuk, autor nowej komunikacji wizualnej Everspace. W odświeżonym logo firma postawiła na połączenie nowoczesnej typografii z klasyczną bielą i czernią. Symbolem, który ma być bezpośrednio kojarzony z marką jest, przycięty pod katem 180 stopni, prawy dolny róg kwadratu. Oznaczać ma narożnik biurka, tudzież stołu biurowego. Dołączona jest do niego mała litera „e” – od nazwy Everspace. Pisownia małą literą również zwraca uwagę na nowoczesne podejście firmy i jej niezmanierowany charakter.

Dariusz Wicher przyznaje: Droga była długa i niełatwa. Propozycji było wiele, forma zmieniała się wielokrotnie. Jednak po burzliwych dyskusjach, spotkaniach i propozycjach wybraliśmy, naszym zdaniem, logo idealne.

Za zmianę komunikacji wizualnej dotyczącej logo i hasła odpowiada Marcel Marczuk ze Spacemonkeys. Rolę doradczą pełniła agencja OKK!, która towarzyszyła w dyskusjach i trzymała rękę na pulsie. Nową odsłonę KV Everspace można podziwiać  na Facebooku. Niebawem firma będzie informować o kolejnych zmianach. Więcej szczegółów na stronie www.everspace.pl .