Nowa kampania MANGO, inspirowana naturą i relacjami międzyludzkimi,
uchwycona okiem Mario Sorrenti

MANGO prezentuje najnowszą wiosenno-letnią kampanię SS18, wykonaną przez fotografa Mario Sorrenti, która skupia się wokół intymności i zależności pomiędzy ludźmi. Anna Ewers, Amber Valetta oraz Noah Mills przekazują jednomyślnie ideę przynależności do grupy, która odzwierciedlona jest w ich zróżnicowanych charakterach  i osobowościach.

Portrety w sesji, wykonane w otoczeniu surowej natury, uwypuklają wizję włoskiego fotografa. Chciał on zwrócić uwagę na relację, jaka zachodzi pomiędzy przyrodą, modą i nowymi technologiami, co staje się coraz bardziej popularnym trendem.

W tym wymiarze marka stworzyła kampanię, angażującą środowiska social media oraz ich uczestników, jako osoby mające wpływ na stylizacje modelek. Ta inicjatywa ma łączyć ludzi, wyznających te same wartości, kreować przestrzeń komunikacji, podkreślając ich jedność, a zarazem tworząc relacje pomiędzy pasjonatami mody, aktualnych trendów i nowościami marki. Kluczowym elementem tego projektu jest idea #MangoGirls, gdzie użytkownicy z całego świata mogą dzielić się swoimi pomysłami i interpretacją projektów MANGO.

Damska kolekcja składa się z delikatnej i zwiewnej garderoby, wykonanej z prześwitujących materiałów, przykłuwającej uwagę swoją warstwowością. Dodatkowo marka wykorzystała motyw przeciwieństw, łącząc lekkie tkaniny z oversizowymi elementami, tworząc tym samym mocne, charakterystyczne stylizacje. Materiały, tekstury, printy w motywy liści oraz tłoczenia, połączone w palecie neutralnych barw, dały niepowtarzalną kompozycję ubrań inspirowanych naturą i elementami organicznymi.

Kolekcję dla mężczyzn charakteryzują asymetryczne kroje wyrażone w swobodnych i komfortowych stylizacjach z naturalnych, surowych materiałów, jak bawełna czy len. Wzory w paski i oryginalne printy w neutralnej kolorystyce nadają garderobie niewymuszonego luzu połączonego z artystycznym i ciepłym lookiem. Ubrania uzupełnia kolekcja skórzanych i teksturowanych akcesoriów, które stworzone zostały pod kątem ich praktycznego użycia i funkcjonalności.

MANGO zostało założone w 1984 roku i dziś jest uznawane za jednego z liderów branży fashion na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, posiada rozbudowaną sieć salonów o łącznej powierzchni bliskiej 800 tys. metrów kwadratowych w 111 krajach. W centrach projektowych “El Hangar” w Palau-solità oraz Plegamans każdego roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów, podążających za trendami w danym sezonie. Firma zakończyła rok 2016 osiągając przychód ze sprzedaży w wysokości 2,260 miliarda euro. Więcej informacji na stronie: www.mango.com