Edyta Górniak poza wybitnymi dokonaniami artystycznymi jest ceniona również za swój wizerunek i osobowość. Delikatna, wrażliwa i kobieca, a przy tym kreatywna, niezależna, pewna siebie i dążąca do perfekcji – gwiazda potrafi wyrazić siebie na wiele sposobów. Świetnie odnajdując się w różnych sytuacjach, w każdej z nich wygląda perfekcyjnie, czym inspiruje wiele kobiet.

  • Efektem współpracy z Edytą Górniak jest osiem linii lakierów hybrydowych. Naszym wspólnym celem było stworzenie gamy produktów, w której każda kobieta znajdzie coś dla siebie: zarówno bizneswoman, jak i młoda mama czy zabiegana studentka. Każda z pań ma inne oczekiwania, tempo życia i priorytety, ale wszystkie zasługują na najwyższej jakości produkty, które będą je wspierać w dążeniu do wymarzonego wizerunku – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Wiosna to doskonały czas na zmianę garderoby i odświeżenie wizerunku. Ciemne i zdecydowane kolory ustępują miejsca świeżym i lekkim barwom, również w trendach stylizacji paznokci. Doskonałym odzwierciedleniem tych tendencji jest LUXURY FRENCH – pierwsza linia nowej kolekcji współtworzonej przez Edytę Górniak. Utrzymana w naturalnych i eleganckich kolorach nude, powstała z myślą o kobietach, które cenią sobie klasyczną elegancję i bezpretensjonalny styl. Subtelny kolor na paznokciach będzie idealnie współgrał z wiosennymi barwami, delikatną biżuterią oraz modnymi z sezonu na sezon kwiatowymi wzorami. 

Marka ChiodoPRO dopracowała do perfekcji formułę lakierów, by każda z nas mogła jak najdłużej cieszyć się pięknymi paznokciami. Zadbano o idealne krycie, mocną pigmentację oraz elastyczność po utrwaleniu, która przeciwdziała odpryskiwaniu. Ale przede wszystkim, paznokcie w kolorze nude to klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody i doda uroku każdej kobiecie.