Koralowe plaże w Turks i Caicos, z rosnącymi tam palmami nad krystalicznie czystymi wodami oceanu stały się planem najnowszej kampanii kostiumów kąpielowych marki Calzedonia na sezon SS17 pod hasłem #GirlGang.

Na zdjęciach pojawia się nie jedna, ale cały czteroosobowy team (lub raczej „gang”) modelek, które są gwiazdami nowej kampanii reklamowej.

Pełne energii, młode kobiety, które chcą czerpać w pełni z życia i się bawić, a także dzielić się swoimi doświadczeniami. Łączy je jedna z najsilniejszych więzi – prawdziwa przyjaźń. Tego lata zobaczymy je oczami światowej sławy fotografa Bena Wattsa, który uchwycił każdy moment w swoim obiektywie. W te wakacje hasłem przewodnim Calzedonii jest więź.

Na pierwszy rzut oka widać niesamowitą chemię pomiędzy kobietami. Modelki doskonale czuły się w swoim towarzystwie i zachowywały swobodnie na planie kampanii, nieustannie żartując. Lato to w końcu czas odpoczynku i niezapomnianej zabawy w gronie najlepszych przyjaciół – ze swoim własnym #girlgang!

Aby świętować poczucie przynależności wraz z przyjaciółkami, Calzedonia oferuje możliwość personalizacji kostiumów w wybranych sklepach. Na miejscu będzie można  stworzyć swój niepowtarzalny kostium za sprawą naszywek w różnych kształtach czy z oryginalnymi hasłami. Bez względu na to czy jesteś „#mermaid”, „born in the 90’s”, czy czujesz się „#sunkissed”, na pewno znajdzie się wzór idealny dla Ciebie!