Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż New Look rozpoczyna współpracę z British Fashion Council (BFC), mającą swoją oficjalną inaugurację podczas wrześniowego  London Fashion Week (LFW. Ta kooperacja nie tylko wzmocni wizerunek New Look jako marki fashion, ale też pokaże jej nowe podejście, promujące wyrażanie siebie, indywidualność oraz podkreślanie osobowości poprzez styl.

W ramach współpracy, oprócz zaplanowanych wydarzeń, New Look wprowadzi na rynek kolekcję specjalną „The Style”, zawierającą 20 modeli odzieży damskiej, obuwia oraz akcesoriów, przygotowanych specjalnie przez projektantów marki. Produkty będą dostępne w sklepach na całym świecie już na początku września, wraz ze startem jesiennej kampanii New Look, której przewodzić będzie hasło Fashion Just Got Serious.

Przez cały tydzień marka zapewni swoim klientom wgląd w to, co dzieje się za kulisami Londyńskiego Tygodnia Mody, a w trakcie weekendu organizowane będą eventy we flagowym sklepie na Oxford Street. By przenieść ducha LFW także poza Londyn, w kolejnych tygodniach wydarzenia odbędą się również w Manchesterze i Bristolu.

Anders Kristiansen, New Look CEO:

„W New Look chcemy zapewnić wszystkim dostęp do najgorętszych trendów, dlatego cieszymy się z inauguracji tak prestiżowego partnerstwa z brytyjską Fashion Council oraz London Fashion Week. Już od września to wyjątkowe wydarzenie modowe będzie doskonałą platformą do przedstawienia inspiracji naszym Klientom na całym świecie oraz pokazania, kim jesteśmy jako marka. Dzięki tej współpracy jeszcze lepiej przekażemy nasze idee promowania osobowości, indywidualności oraz własnej ekspresji. Kapsułowa kolekcja London Fashion Week „The Style” będzie mocnym wprowadzeniem Klientów w nowy sezon. Nie możemy się doczekać, aby ją zaprezentować.”

Caroline Rush, CBE British Fashion Council:

„Nasza współpraca z marką New Look sprawi, że Tydzień Mody w Londynie będzie dostępny dla światowej widowni, dzięki czemu wpiszemy się w długoterminową strategię British Fashion Council. Podobnie jak New Look wspieramy ideę umocnienia pozycji kobiet,  dlatego  mamy nadzieję, że przez to wydarzenie zaangażujemy w modę także młodsze pokolenie.”