Po raz kolejny produkty firmy NESTLÉ zostały wyróżnione w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży FMCG – „Hit Handlu 2017”, organizowanym przez redakcję magazynu Handel.

  1. edycja konkursu „Hit Handlu – Wybór Detalistów”, organizowanego przez magazyn Handel, wyłoniła najlepiej sprzedające się produkty w branży FMCG. Wśród nich znalazły się produkty firmy NESTLÉ, które zwyciężyły w aż 5 kategoriach. Już trzeci raz z rzędu prestiżowy tytuł „Hit Handlu” w kategorii „Buliony” zdobył Rosół Drobiowy WINIARY. W tym roku detaliści docenili także Majonez Dekoracyjny WINIARY, który zwyciężył w kategorii „Majonezy”, Sos Tatarski WINIARY wygrał w kategorii „Sosy zimne”, Sos pieczeniowy ciemny WINIARY zdobył uznanie w kategorii „Sosy instant”, natomiast kawa NESCAFÉ Classic została wybrana jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Kawy Rozpuszczalne”. Przyznane wyróżnienia są dowodem wysokiego stopnia zaufania, jakim konsumenci darzą produkty firmy NESTLÉ oraz potwierdzeniem ich dobrego smaku i wysokiej jakości.

Zwycięzców tegorocznej edycji konkursu podobnie jak w latach ubiegłych wybierali detaliści – czytelnicy magazynu „Handel”. W sondzie telefonicznej wskazali najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty aż w ponad 80 kategoriach (jeden ankietowany mógł wskazać produkty w kilku  kategoriach). Nagrody przyznano za okres 12 miesięcy do 31 marca 2017 r. Sonda została przeprowadzona w kwietniu na próbie ponad 1000 losowo wybranych detalistów z całej Polski.