– Nasz ubiór powinien odzwierciedlać to, kim jesteśmy – naszą osobowość, styl życia, charakter pracy. Musimy zbudować swoją świadomość na ten temat i dopasować do niej swój ubiór. Istnieje jednak kilka zasad, dzięki którym każdy mężczyzna poczuje się lepiej w tym, co nosi – mówi Magda Zabierzowska, stylistka personalna gwiazd i personal shopper, która doradza klientom Magnolia Park, największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku.

Postaw na jakość
Nigdy nie kupujmy rzeczy bez sprawdzenia metki. To właśnie od składu materiału będzie zależało, czy dany produkt posłuży nam dłużej, czy też pożegnamy się z nim już po kilku praniach. Warto zaufać włóknom naturalnym, na przykład wełnie, bawełnie, jedwabiowi lub też sztucznym, ale pozyskiwanym z naturalnych surowców, na przykład wiskozie. Unikajmy ubrań uszytych z poliestru lub z domieszką akrylu. – Dobrej jakości tkaniny nie tylko dobrze wyglądają i świetnie się je nosi, lecz także dłużej służą – mówi Magda Zabierzowska.

Zbuduj bazę
Swoją szafę warto budować wykorzystując ubrania w jednej bazie kolorystycznej, na przykład w różnych odcieniach beżu, błękitu czy szarości. Dzięki temu spodnie i koszula wyciągnięte spontaniczne z garderoby zawsze będą do siebie pasowały. Jeżeli lubimy się „ubarwić”, wykorzystajmy dodatki – okulary w nowoczesnych oprawkach, paski z oryginalnymi klamrami, wzorzyste poszetki, buty. Dzięki temu nie tylko dodamy sobie ,,rock’n’rollowego” charakteru. Taki trick odmładza, nie powodując przy tym, że wyglądamy na przebranych. – Skomponowanie bazowej garderoby rozwija naszą kreatywność. Zasada jest prosta – wszystko powinno w takiej szafie dobrze się z sobą komponować – mówi Magda Zabierzowska.

Zachowaj cierpliwość
Często wydaje nam się, że znamy swój rozmiar. Tymczasem to bardzo ważne, by zawsze przymierzyć odzież, którą kupujemy. – Znalezienie idealnych ubrań wymaga czasu, cierpliwości, wielokrotnego przebierania i mierzenia ubrań. Ale na pewno warto. Prosta forma, a więc nieskomplikowane fasony i dopasowane do sylwetki ubrania, to klucz do sukcesu i zbudowania swojej wymarzonej garderoby – mówi stylistka Magda Zabierzowska.

Odkryj swój styl
Stworzenie własnego stylu to duża sztuka. Jeśli sobie z tym nie radzimy, nie obawiajmy się skorzystać z fachowej pomocy. Z porad stylisty korzysta wielu mężczyzn. Przykładem jest chociażby Artur Winiczenko – IT manager pracujący w jednej z wrocławskich firm, który skorzystał z bezpłatnej usługi Personal Shopping w Magnolia Park. – Mój dotychczasowy ubiór wpisywał się w stereotyp informatyka. Chciałem coś zmienić, stać się bardziej atrakcyjnym mężczyzną. Miałem pewne obawy, ale chęć zmiany była większa. Stylistka zaproponowała mi styl smart casual. Dzisiaj mogę powiedzieć, że było warto. Czuję się lepiej w swoich nowych ubraniach – mówi Artur Winiczenko.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z porad stylistki Magnolia Park mogą wybrać odpowiadający im termin na stronie internetowej: www.stylistka.magnoliapark.pl. Usługa jest darmowa i do niczego nie zobowiązuje – uczestnik sam decyduje czy i za ile zrobi zakupy.
W Magnolia Park działa tu 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone.