Bazując na doświadczeniu firmy TP-Link w zakresie technologii produkcji, kontroli jakości oraz dystrybucji urządzeń sieciowych, marka Mercusys proponuje swoim klientom urządzenia, które są doskonałym przykładem optymalizacji jakości i ceny. Aby zapewnić klientom jeszcze większy komfort użytkowania, producent zaoferował trzyletnią gwarancję na sprzęt sieciowy. Klienci mogą cieszyć się z niezawodności urządzeń marki Mercusys, a w razie problemów mogą liczyć na pomoc.

Urządzenia sieciowe sprzedawane w Polsce zazwyczaj objęte są dwuletnią gwarancją. W tym czasie sprzęt powinien działać bezbłędnie. Jeśli tak nie będzie, a szkoda nie powstała wskutek niewłaściwego użytkowania przez klienta, towar zostanie naprawiony na koszt producenta lub będzie wymieniony na nowy.

Urządzenia marki Mercusys to doskonały przykład optymalizacji jakości i ceny. Nasze sprzęty są zaprzeczeniem obiegowej opinii, że tani produkt nie może być dobry. Wydłużając okres gwarancji dajemy sygnał naszym klientom, że otrzymują produkt, którego niezawodności mogą być pewni. Wydłużenie okresu gwarancji daje nie tylko większy komfort naszym klientom, ale także, w razie ewentualnych problemów, zapewnia im możliwość konsultacji
z wykwalifikowanymi specjalistami
– wyjaśnia Michał Chodnicki, szef działu wsparcia technicznego Mercusys na Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię.

Dotychczasowi klienci marki ucieszą się z informacji, że wydłużona gwarancja będzie obowiązywać również wstecznie, na wszystkie produkty zakupione po 1 stycznia 2021 roku.
Z niepoprawnie działającym produktem należy zgłosić się do sprzedawcy, u którego został on zakupiony.