EKSPANSJA W AMERYCE POŁUDNIOWEJ I OTWARCIE NOWEGO SALONU MANGO W PUERTO RICO

MANGO zwiększa swoje zaangażowanie na kontynencie amerykańskim. 1 marca zostanie otwarty nowy sklep w Puerto Rico, co oznacza, że liczba sklepów MANGO w Ameryce Południowej i Ameryce Środkowej wynosić będzie ponad dwieście.

Sklep, o powierzchni ponad 650 m2, zlokalizowany jest w jednym z największych centrów handlowych na Karaibach (Plaza Las Américas). Nowy salon będzie mieć w sprzedaży linie damską, męską oraz dziecięcą, które wyeksponuje nowocześnie urządzona przestrzeń, odzwierciedlająca design wnętrz kreowany przez markę.

MANGO po raz pierwszy pojawiło się na kontynencie ponad dwadzieścia lat temu, wybierając Meksyk jako kierunek rozwoju w tym regionie. Od tamtego czasu Ameryka Południowa jest centralnym punktem na mapie ekspansji marki, która rozszerza swoją sieć, otwierając salony w ponad dwudziestu krajach, wliczając w to Chile, Peru oraz Kolumbię. Aktualnie MANGO planuje otwarcie kolejnych sklepów w tym regionie w pierwszej połowie 2018 roku, a ich liczba może dojść nawet do dziesięciu.

Rynek Ameryki Północnej jest kolejnym kierunkiem, w którym marka kontynuuje prace. We wrześniu MANGO otworzyło swój odnowiony salon w nowojorskiej dzielnicy SoHo. Wraz z tym przedsięwzięciem firma równolegle kontynuuje ekspansję na wymagającym rynku amerykańskim.

MANGO zostało założone w 1984 roku i dziś jest uznawane za jednego z liderów branży fashion na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, posiada rozbudowaną sieć salonów o łącznej powierzchni bliskiej 800 tys. metrów kwadratowych w 110 krajach. W centrach projektowych “El Hangar” w Palau-solità oraz Plegamans każdego roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów, podążających za trendami w danym sezonie. Firma zakończyła rok 2016 osiągając przychód ze sprzedaży w wysokości 2,260 miliarda euro. Więcej informacji na stronie: www.mango.com.