Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego zadaniem jest wyłonienie najpopularniejszych wśród klientów produktów, marek i usług w różnych kategoriach. Zakrojony na szeroką skalę plebiscyt przynosi producentom, dystrybutorom oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi cieszą się największym zaufaniem odbiorców. Z kolei klient ostateczny, dzięki Laurowi Konsumenta, może podejmować lepsze decyzje zakupowe, sięgając po sprawdzoną jakość. Organizator plebiscytu co roku przyznaje specjalne wyróżnienia dla firm, których marki odznaczają się wieloletnią lojalnością respondentów w oddawaniu głosów podczas sondażu.

– Złoty Laur Konsumenta to dla nas wyjątkowa nagroda, gdyż przyznają ją sami konsumenci, i to zdanie konsumentów liczy się dla nas najbardziej. Dzięki temu wiemy, że nasze działania w obszarze realizacji zadań w ramach strategii  zrównoważonego rozwoju są docenianie nie tylko podczas codziennego użytkowania rozwiązań Geberit, ale także w świadomym podejściu do działań proekologicznych – mówi Justyna Zborowska, Menedżer ds. reklamy i PR w Geberit Polska.

Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. W Polsce firma istnieje od 25 lat i jest pionierem w swoim sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Więcej informacji na www.geberit.pl