Komunikacja bożonarodzeniowa wystartowała w połowie listopada. Hasło kampanii brzmi „Doradzimy jak wybrać prezenty”. Akcja będzie połączeniem działań ATL oraz różnych form działań e-commerce.

Obdarowywanie bliskich to przyjemność, jednak wybór świątecznych prezentów często nastręcza problemów. Dlatego też w tym roku postanowiliśmy podpowiedzieć, co warto schować pod choinką. Będziemy doradzać i wspierać, wspólnie z naszymi Klientami przygotowując się do Świąt – komentuje Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A.

Komputronik przygotował zakrojone na szeroką skalę działania on-line. Kreacje będzie można zobaczyć m.in. w serwisach zasięgowych takich jak Onet.pl, Wp.pl czy Gazeta.pl, jak i w mediach społecznościowych oraz w dedykowanych kampaniach w Google. W lekkiej i zabawnej formule, świąteczne porady zostaną także przedstawione w kampanii video na YouTube.

W wybranych aglomeracjach realizowana będzie akcja outdoorowa. Podobnie jak w zeszłym roku, przygotowywano również spoty radiowe, które pojawią się w Radiu Zet, RMF FM oraz Eska.

Komputronik od kilku miesięcy konsekwentnie rozwija ofertę sprzętu RTV i AGD, zatem i te produkty znajdą się w naszej świątecznej ofercie. Nie zabraknie w niej również innych kategorii produktowych, wchodzących w skład submarki Komputronik Home. Dzięki bogactwu oferty każdy bez problemu skompletuje swój worek Świętego Mikołaja – dodaje Joanna Tobiszowska.

W przygotowaniu kampanii zespół Komputronik współpracował z Agencją Sales&More oraz otwartym domem produkcyjnym Rectrue.