Wiosenna kampania Solar to fuzja eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. Zdjęcia, które zostały wykonane na służewieckiej loży zaprojektowanej w duchu modernizmu, przepleciono fotografiami ze studia. W obu sesjach wystąpiła zjawiskowa Julia Banaś.

 

Julia ma na swoim koncie pokazy dla Moschino i Miu Miu oraz kampanie dla Marca Jacobsa, Emporio Armani i Gucci. W minionym roku pojawiała się m.in. na okładkach „Vogue’a”, „Elle”, „Numéro” i „Harper’s Bazaar”. W tym sezonie gwiazda światowego modelingu po raz kolejny została twarzą kampanii Solar i ponownie fotografował ją Bartek Wieczorek, który współpracuje z polską marką od kilku sezonów.

 

Fotografie, w których za tło posłużyła oszczędna i szlachetna architektura służewieckiego toru, zostały przeplecione zdjęciami ze studia. Najmocniejszym elementem sesji studyjnej jest czerwień – jeden z wiodących w sezonie S/S 2018 kolor. Intensywne czerwone akcenty w abstrakcyjnej formie nadały całości bardzo nowoczesną i wyszukaną formę. Lubimy eksperymenty i odważne rozwiązania, dlatego zdecydowaliśmy się na zestawienie modernistycznych detali z wyrazistą sesją w studio. Nasze zamiłowanie do czystych form
i architektury urozmaiciliśmy intensywnym kolorem, na który od lat stawiamy w kolekcjach.
Z tą koncepcją idealnie współgra oryginalna uroda Julii Banaś, a z połączenia tych elementów powstała świeża, a przy tym wyrazista i bardzo kobieca kampania
 – opowiada Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A. O stylizacje w wiosenno-letniej kampanii zadbała Agnieszka Ścibior, o makijaż Marianna Yurkiewicz, a uczesaniem modelek zajął się Michał Bielecki.
Fotografiom z kampanii towarzyszy studyjna sesja edytorialowa Małgorzaty Turczyńskiej
z udziałem Julie Borawskiej. Polska modelka ma w swoim portfolio pokazy dla Yohji Yamamoto i Valentino oraz sesje do magazynów „Elle”, „Viva! Moda”, „Harper’s Bazaar”
i „Vogue”. Julie zaprezentowała letnią, energetyczną, pełną kolorów i charakterystycznych dla marki wzorów odsłonę kolekcji S/S 2018, pozując w scenerii drapowanych tkanin.
Wiosenno-letnia odsłona marki to także świeży i niezwykle kobiecy lookbook. Bree Naumowicz sfotografował duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Klasyczne ujęcia urozmaicono dodaniem portretów, dynamicznych kadrów i czarno – białych akcentów.
Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Efekt prac będzie można zobaczyć w prasie oraz w odświeżonym layoucie wydawnictwa, dostępnego w sklepach Solar już w lutym.