Dotychczas hotelowe projekty zaskakiwały coraz bardziej innowacyjnymi i kreatywnymi rozwiązaniami, często skoncentrowanymi wokół integracji, przenikaniu się hotelu z tkanką miejską i integrować lokalną społeczność z gośćmi. Niestety, kilka miesięcy temu sytuacja diametralnie się zmieniła. W którą stronę zmierza design hoteli w czasie pandemii?
– Projektując hotele byliśmy do tej pory skoncentrowani przede wszystkim na tym, aby łączyć ludzi, sprzyjać nawiązywaniu relacji. W dobie smartfonów i atomizacji społeczeństwa, inwestorom zależało na tym, by wizyta w ich hotelach była związana z doświadczeniem wspólnoty i integracji – nie tylko z innymi Gośćmi, ale również z lokalsami. Obecnie nadal nie chcemy całkowicie rezygnować z tej idei. Szukamy wciąż rozwiązań, które umożliwią bycie ze sobą przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa – wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend.
Subtelne podziały
Na początku pandemii wszyscy sięgnęli po osłony ze szkła akrylowego, które wprowadzało jasny komunikat o tym, że panuje podwyższony reżim sanitarny. Obecnie jednak trwają poszukiwania alternatyw, które sprawią, że wymagania związane z bezpieczeństwem zostaną zachowane, jednak będą nieco subtelniejsze w formie. Architekci z Tremend tradycyjnie skłaniają się w stronę natury i w roli uniwersalnego dividera, który będzie jednocześnie ozdobą przestrzeni widzą… rośliny.
Pokojowa rewolucja
Pandemia wpłynie nie tylko na części wspólne, ale także – na hotelowe pokoje. W momentach, gdy zgromadzenia będą podlegać szczególnie restrykcyjnym ograniczeniom, pokój będzie zastępować lobby, restaurację czy strefę coworkingu. Być może znajdą się w nich niewielkie miejsca do pracy oraz do krótkich spotkań biznesowych. W ten sposób pokój będzie mógł choć częściowo przejąć inne funkcje.
Stay safe!
Pojawienie się dozowników z płynami dezynfekcyjnymi to już oczywistość, jednak warto wprowadzić w hotelu oznaczenia, które pozwolą je szybko odnaleźć, a jednocześnie będą spójne z DNA marki i atmosferą miejsca. Można wpleść tu elementy storytellingu, przygotować symbole w postaci naklejek czy infografik, które będą częścią całej aranżacji, a nie tylko chłodnym komunikatem.
Więcej na: http://tremend.pl
25 października 2020 o 02:17
click napisał:People should also take warning to not put up private footage of themselves
or put up any non-public information equivalent to addresses, telephone numbers, social safety
info or every other info that they wouldn’t really
feel comfy sharing with strangers. They tie up alongside collectively using utility growth companies to improve
the features as well as efficiency of these cell phone models.
Slum Goddess was „a satirical representation of Playboy.”3 Where Playboy’s models have been slick and glossy, the Slum Goddess was pure and open. Playboy’s models represented some
form of utopian imaginative and prescient of sex while EVO’s represented actuality.
On November 29, 1968, they put out the first situation of
Screw, a pornographic magazine that hit upon the increased obsession with sex.
3. If a baby poses any query, during the course of intercourse
schooling, that have to be replied to allay his doubts and/or misconceptions.
Record advertising, after August 1966, began to
flood not only EVO’s pages, but those of nearly each other underground newspaper within the nation. For the
report firms this was an especially effective solution to advertise because
it was low cost and the advertisements reached a huge readership of
music-oriented folks. http://pubglife.ru/user/beggarclub3/