Obecnie konsument oczekuje od sklepu czegoś więcej niż konkretnego produktu. Pragnie wartości dodanej w postaci inspiracji, porady, a nawet gotowych rozwiązań. Podążając za tym trendem salony z artykułami gospodarstwa domowego zamieniają się w tzw. concept story, które poszerzają doświadczenie zakupowe klienta o pokazy kulinarne lub kursy gotowania, wzbogacają ofertę o dodatkowe produkty, np. książki kucharskie i artykuły spożywcze. Dzięki temu konsument może w jednym miejscu kupić na przykład akcesoria do przygotowania dania, potrzebne do niego składniki oraz uzyskać przepis, jak najlepiej je ugotować. To samo dotyczy sklepów spożywczych, które wzbogacają asortyment o naczynia i przybory kuchenne. Na przykład w sklepach z winami możemy coraz częściej kupić kieliszki, natomiast w punktach z kawą i herbatą standardem jest już oferta czajniczków, filiżanek i kubków.

Naprzeciw tej tendencji przenikania się asortymentu i przekształcania tradycyjnych sklepów w miejsca, gdzie „sprzedaje się” koncepcje stylu życia i tworzy społeczności wokół ciekawych lifestylowych tematów, wychodzą targi Home & Food. Zarówno salony z artykułami gospodarstwa domowego, jak i spożywcze znajdą tu mnóstwo inspiracji, jak wykorzystać nowe trendy konsumenckie oraz jak uatrakcyjnić swoją ofertę. Na targach będzie można zapoznać się z nowymi propozycjami artykułów AGD, zastaw stołowych, produktów do serwowania dań, przechowywania żywności, dekoracji stołu, wyposażenia kuchni oraz z interesującą ofertą delikatesów spożywczych.

Organizator, firma Promedia Jerzy Osika, zaprasza do udziału w imprezie profesjonalistów (sklepy, sieci handlowe, sektor HoReCa, dekoratorów wnętrz) przez rejestrację na: www.homeandfood.net.

Patroni medialni wydarzenia to: Ambiente, Ambiente International, Decoration&Design, Dom Idealny, Living Room, Informatorspożywczy.pl, Polskie Stowarzyszenie Projektantów Wnętrz, LiderBudowlany.pl, Meblarstwo Komponenty i Technologie, Mieszkaniezpomysłem.pl, Własny Dom, Targiwwarszawie.pl i Toto Design.