Herbatki ziołowe to odpowiedź na potrzeby współczesnych osób, dbających o stan swojego organizmu. W ich składzie znajdziemy specjalne mieszanki ziół, owoców i herbat, stworzone w trosce o zdrowie klientów marki Herbapol. Linia Zioła Mnicha to specjalnie dobrane składniki, naturalne kompozycje i polska receptura. To także szeroki wybór produktów – każdy konsument znajdzie odpowiednią herbatkę w zależności od swoich potrzeb.

W skład linii wchodzą herbatki takie jak:

  • „NA ODCHUDZANIE – W trosce o sylwetkę” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga metabolizm i spalanie tłuszczów, ułatwiając tym samym utrzymanie prawidłowej masy ciała.
  • „NA TRAWIENIE – W trosce o pracę jelit” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspiera przewód pokarmowy, wspomaga prawidłowe trawienie i pracę jelit.
  • „NA CHOLESTEROL – W trosce o serce” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cholesterolu we krwi i prawidłową pracę serca.
  • „NA CUKIER – W trosce o poziom cukru” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego poziomu cukru we krwi.
  • „NA OCZYSZCZANIE – W trosce o nerki” – która dzięki zawartym w niej składnikom korzystnie wpływa na funkcje eliminacyjne organizmu, szczególnie na usuwanie nadmiaru wody oraz zbędnych produktów przemiany materii z organizmu.
  • „NA CIŚNIENIE – W trosce o krążenie” – która dzięki zawartym w niej składnikom wspomaga utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi i pracę serca, a także przyczynia się do spokojnego snu oraz psychicznego i fizycznego dobrego samopoczucia.

Herbatki ziołowe z linii Zioła Mnicha zawierają cenne składniki, takie jak m.in.: liść karczocha, owoc głogu, liść morwy białej, korzeń mniszka lekarskiego, len, ziele krwawnika. Składniki te wykazują dobroczynnie działanie na organizm.

Produkty z serii Zioła Mnicha są dostępne w sklepach stacjonarnych i na https://e-herbapol.com.pl/herbaty/herbaty-ziolowe/ziola-mnicha.

We wrześniu prowadzona była kampania promująca markę Zioła Mnicha. Jej celem jest budowanie świadomości marki wśród konsumentów oraz utrwalanie wizerunku Ziół Mnicha jako marki eksperckiej, doświadczonej i godnej zaufania. Kampania obejmuje takie media jak: YouTube, IPLA, Player, TVP VOD, a także magazyny kolorowe (Poradnik 50+, Przepis na Zdrowie, Życie na Gorąco, Twoje Imperium).