Zakupy internetowe już od kilku lat cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, stając się drugim, obok sklepów stacjonarnych, kanałem sprzedaży[1]. Zakupy z domu, bez kolejek czy szukania rozmiaru to nie tylko znacznie większy komfort oraz oszczędność czasu, ale także ideale rozwiązani dla osób, które nie mają w swojej okolicy sklepu stacjonarnego danej marki. Sprzedaż internetowa kwitnie, a sprzedawcy oferują coraz więcej rozwiązań mających zapewnić jeszcze większą wygodę kupującym. Jednym z nich jest gwarancja darmowej dostawy i zwrotów, która niejednokrotnie jest kluczowym czynnikiem decydującym o dokonaniu zakupu.

 

„GO Sport w swoim DNA ma wpisane zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów. Nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w naszym kanale e-commerce. Nowa opcja dostawy do Paczkomatów InPost, a także gwarancja darmowej wysyłki oraz zwrotów, były ważnym celem naszej firmy, który miał przyczynić się do zwiększenia komfortu zakupów. Bardzo cieszymy się z zawarcia tej współpracy, dzięki której mogliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów”. – mówi Maciej Liszka, Dyrektor E-commerce GO Sport Polska.

 

Od 22 listopada za dostawę produktów kupionych przez stronę go-sport.pl, kupujący nie poniosą żadnych kosztów. Usługa jest darmowa niezależnie od kwoty zamówienia, a jedynym warunkiem jest rozmiar produktów, które muszą mieścić się w skrytkach Paczkomatów. Przesyłki odpowiadające określonym wymiarom (max. 410 na 380 na 630 mm oraz maksymalnej wadze 25 kg), będzie można odebrać nawet dzień po dokonaniu zakupu.

 

Klienci go-sport.pl cały czas będą mogli również skorzystać z innych metod dostawy – bezpośrednio do salonów stacjonarnych, doręczenia za pośrednictwem kuriera lub odbioru w wybranym punkcie DHL.

[1] Źródło: https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce.html