Forum Innovation to interdyscyplinarna inicjatywa stanowiąca platformę wymiany doświadczeń w dziedzinie komunikacji marketingowej i marketingu w Polsce. Nie od dziś wiadomo, iż droga do sukcesu wiedzie przez trudne doświadczenia i często wymaga ogromnej odwagi do poszukiwania oraz przełamywania barier – czy to zwyczajowych, czy też osobistych. Stąd hasłem przewodnim tegorocznej edycji było: „Rozwój zaczyna się poza strefą komfortu”.

 

Podczas Forum prelegenci odnieśli się do tego, jak wyjść ze strefy komfortu i realizować swoje cele i marzenia. Nie zabrakło także rozmów dotyczacych innowacji wprowadzanych w marketingu, konwergencji mediów i przenikania się różnych sektorów rynku. Wspomniano także o zmianach w świecie mediów i przenikających się rzeczywistościach.

 

Przy takich rozmowach nie mogło zabraknąć smakowitej oprawy kulinarnej, o którą zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych – Deli Catering. Specjalnie na tę okoliczność marka przygotowała szereg propozycji, nawiązujących do smaków starej, warszawskiej Pragi. Stąd goście mogli spróbować zarówno owocowych galaretek, jak i rurek z bitą śmietaną, tatarów, mini zrazów czy też słynnych pyz z Różyca. Specjalną atrakcją była wata cukrowa przygotowywana na miejscu oraz słodki warszawski przysmak – pańska skórka.

 

Impreza odbyła się 24 – 25 kwietnia br. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.