COTE to marka jednego z najpopularniejszych win brandowych/markowych w Polsce dostępnych w szerokiej gamie wariantów smakowych.

Za jej działania PR-owe odpowiada
od lutego warszawska agencja Acha Public Relations.

COTE to wino spełniające oczekiwania osób ceniących sobie przede wszystkim delikatny owocowy smak. Wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce jest Vinex Slaviantsi Poland, istniejąca
na rodzimym rynku od ponad 20 lat. Firma specjalizująca się w sprzedaży win bułgarskich posiada
w swoim portfolio również takie marki jak Witosha, Ciociosan czy Emine.

Agencja Acha PR posiada 13-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia strategii komunikacyjnych
dla firm i marek, a także kompleksowych usług medialnych, działań public relations i budowania wizerunku w mediach społecznościowych. Acha PR realizuje również eventy, wydarzenia korporacyjne, konferencje i śniadania prasowe. Nawiązanie współpracy z COTE to dla agencji kolejne wyzwanie
i okazja do wsparcia na rynku marek firmy.

Acha PR będzie wspierać COTE w zakresie relacji z mediami, współpracy z podmiotami zewnętrznymi, reprezentowania marki oraz tworzenia kreatywnych koncepcji.

Opiekunem marki z ramienia agencji jest Team Leader Maciej Sztupek.