Milano Design Week i Salone del Mobile to wydarzenia, których entuzjaści designu nie mogą przegapić ze względu na ich ogromny prestiż na całym świecie. W tym roku długo wyczekiwany Milano Design Week powraca do międzynarodowego kalendarza z nową siłą, w połączeniu z Fuorisalone i Salone del Mobile, które świętują właśnie 60. edycję. Tematem przewodnim targów będą zmiany zachodzące na świecie i zrównoważony rozwój.

Zaangażowanie Cosentino w świadomą produkcję, dowodzi wkładu firmy w ekologiczną transformację branży architektonicznej i budowlanej. Salone, a także Fuorisalone i Design Week, będą okazją do zastanowienia się przez pryzmat materiałów nad gospodarką o obiegu zamkniętym, rozpowszechnianiem energii odnawialnej, nowymi technologiami czy optymalizacją procesów produkcyjnych. Mediolan po raz kolejny stanie się sceną, na której projektanci i firmy będą dyskutować o zmianach, zapoczątkowanych poprzez właściwe projektowanie. Solidny program Cosentino skoncentruje się na trzech głównych obszarach: stoisku na targach S.Project (Rho Fiera Milano), obecności na Furiosalone poprzez współpracę z projektantami oraz działaniach w Cosentino City Milano.

S.Project i Salone del Mobile

Cosentino znajdziemy na S.Project (hala 13 – stoisko H12), wystawie poświęconej projektowaniu produktów oraz dekoracyjnym rozwiązaniom do aranżacji wnętrz. Na stoisku zobaczymy nowości, m.in ultrakompaktową powierzchnię Dekton (nowe kolekcje Kraftizen i Onirika), a także rewolucję w zakresie zrównoważonego rozwoju – technologię HybriQ+ dla Silestone. Profesjonaliści i goście z całego świata poznają Dekton Kraftizen, produkt neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Drugą nowością będą spieki Dekton Onirika, zainspirowane marmurowymi wzorami. Osiem odważnych kolorów stanowić będzie ukłon w stronę zrównoważonego rozwoju, przyszłościowych innowacji i ponadczasowej elegancji, z których słynie Cosentino.

Fuorisalone 2022

Na Fuorisalone zostaną zaprezentowane wybitne projekty z udziałem Cosentino. Vittorio Grassi Architects przedstawi FRAMES, specjalną instalację zaprojektowaną dla przestrzeni Meliá Milano Masaccio, gdzie w grę wchodzić będzie gra złudzeń optycznych. Cosentino będzie sponsorem instalacji, dostarczając swoje powierzchnie Silestone Eternal (kolory Marquina i Calacatta Gold), Ethereal Noctis, a także Dekton Laurent i Trillium.

Oficjalne otwarcie stoiska rozpoczyna się 7 czerwca o godzinie 16:00, z obecnością Joe Bastianicha, nowego ambasadora marki Cosentino we Włoszech. Bastianich jest włosko-amerykańskim przedsiębiorcą i szefem kuchni, a także znaną osobowością telewizyjną, sędzią wielu lokalnych i międzynarodowych programów kulinarnych, w tym Masterchef Italy i Masterchef USA. Bastianich będzie odpowiedzialny za komunikowanie nowości Cosentino oraz zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i innowacyjność.

Obecność Cosentino na Targach kończy się, podobnie jak w poprzednich edycjach, udziałem i lokowaniem produktów na stoiskach wiodących międzynarodowych firm. W ten sposób odwiedzający będą mogli podziwiać różne blaty kuchenne Silestone, Dekton lub Sensa by Cosentino, na ekspozycjach Antares, Doimo Cucine, Scavolini, Rossana i Walserkuchen, a także na propozycji Riva 1920 na S .Projekt.

Więcej na www.cosentino.com