Imponujące stoiska producentów płytek ceramicznych i rozwiązań do łazienek podziwiało w tym roku aż 111 604 gości z całego świata. Na 156 000 m2 powierzchni swoje produkty zaprezentowało 869 wystawców (o 17 więcej niż w 2016 roku) – aż 323 z nich pochodziło spoza granic Włoch. Nie zabrakło także przedstawicieli z Polski, a jednym z nich była firma Radaway – producent kabin prysznicowych.

Cieszące się ogromną popularnością bolońskie targi CERSAIE wyznaczają przyszłe trendy w aranżowaniu przestrzeni łazienkowej. Wystawcy tegorocznej edycji postawili m.in. na personalizację strefy prysznicowej. Zaprezentowali produkty i usługi, takie jak płytki ceramiczne z motywem graficznym czy kabiny z możliwością laserowego grawerowania, które pozwalają tworzyć niezwykle oryginalne wnętrza o indywidualnym charakterze.

– Motywem przewodnim naszego stoiska był wzór „Lustra”, stworzony przez studentkę łódzkiej ASP w ramach wspólnego projektu konkursowego „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”. Celem była nie tylko promocja nowych rozwiązań w zakresie indywidualizacji kabiny prysznicowej, jakie oferujemy klientom, ale także promocja młodych, początkujących artystów z Polski. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy wziąć udział w targach CERSAIE i zaprezentować odwiedzającym z całego świata design z polskim rodowodem. Innowacyjne rozwiązania w zakresie personalizacji przestrzeni łazienkowej, takie jak usługa grawerowania laserowego na szkle, wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających, zarówno z Włoch, jak i z całego świata. Zauważyliśmy, że to właśnie trend tworzenia zindywidualizowanych przestrzeni będzie jednym z najsilniejszych w najbliższym sezonie – mówi Hanna Błaszak, Dyrektor Marketingu firmy Radaway.

Polski producent zaprezentował także szeroką ofertę kabin prysznicowych, a odwiedzający mogli zapoznać się z nowoczesnym, minimalistycznym wzornictwem modeli takich serii, jak Modo New, Arta, Idea, Euphoria, Essenza i Fuenta New.