Kolekcja płytek ceramicznych Gravity oraz pisuar Crea marki Cersanit zostały nominowane do finału ogólnopolskiego konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2019”. Tym samym, wyróżnione produkty nie tylko zostaną zaprezentowane na wystawie – ocenionej jako najlepsza wystawa designu w Polsce, ale pojawią się również w książkowym katalogu. Konkurs ma na celu wyłonienie i promowanie najlepiej zaprojektowanych produktów oraz usług na polskim rynku, a zarazem wspieranie stale rozwijającej się przedsiębiorczości. Do finału wskazane zostały produkty, wybierane spośród 9 kategorii, które uzyskały pozytywną ocenę ekspertów i badaczy z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.

 

„Dobry Wzór” to najstarszy i najbardziej wiarygodny polski konkurs wzorniczy – wyróżnia go 25-letnia tradycja. Do finału tegorocznej edycji dostały się dwa produkty marki Cersanit. W kategorii „strefa domu” są to płytki Gravity, natomiast w kategorii „strefa publiczna” doceniony został pisuar z kolekcji Crea. Wyróżnioną w konkursie kolekcję Gravity, cechują intensywne, eleganckie barwy – łączące w sobie siłę modnego granatu i delikatność klasycznej bieli – dając przy tym niestandardowe i nieoczywiste możliwości w aranżacji wnętrza. W kolekcji dostępne są aż trzy warianty satynowo wykończonych płytek – gładkie, z delikatnym geometrycznym wzorem oraz mocno zaznaczoną strukturą. Idealnie sprawdzą się we wnętrzach o różnej stylistyce, a także niezależnie od typu płytek – wpiszą się w aktualne trendy. Drugi produktem marki Cersanit, który został finalistą w kategorii „strefa publiczna” jest pisuar z kolekcji Crea. Wyróżniają go proste, eleganckie kształty o czystej, geometrycznej formie. Cała kolekcja Crea charakteryzuje się lekkością i konsekwentnie wykorzystuje motyw cienkich linii. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu Cersanit White pisuar zachwyca wyjątkową bielą, a brak dodatkowych krawędzi w technologii CleanOn redukuje zbieranie się bakterii i zarazków. Zgłoszone do konkursu produkty i usługi były oceniane według takich kryteriów, jak: cechy wizualne, cechy użytkowe, cechy ekonomiczne i wartości dodatkowe, wyróżniające produkt – innowacyjność, oryginalność oraz komfort użytkowania.