Na osłodę kończącego się lata Captain Jack przygotował dla swojej pirackiej załogi nowy wariant piwa: Pirate Orange – o smaku rumu i pomarańczy, który pozwoli odkrywać nowe imprezowe horyzonty. Doskonały smak oraz 6% alkoholu sprawiają, że Captain Jack Pirate Orange to znakomita propozycja na zabawę w gronie znajomych.

Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych[1]. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy! Captain Jack Pirate Orange najlepiej smakuje podawany z cząstką pomarańczy umieszczoną w szyjce butelki. Nowy wariant dostępny jest w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml.

Captain Jack to piwo adresowane do młodych, ciekawych świata ludzi, którzy w towarzystwie przyjaciół chętnie odkrywają nowe imprezowe smaki i horyzonty. Nasza zadziorna papuga Captain Jack, zaprasza do porzucenia rutyny i opuszczenia bezpiecznego portu, by wyruszyć w rejs ku przygodzie. Wprowadzenie wariantu Pirate Orange to kolejna doskonała okazja do spotkań towarzyskich i wypłynięcia na szerokie, imprezowe wody – mówi Anna Dzierżek, brand manager marki. – W kampanię nowego wariantu będą zaangażowani znani i lubiani influencerzy, między innymi raper W.E.N.A., prezenterka MTV Music Polska Nina Cieślińska, tancerka Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz czy znany już z karnawałowej aktywacji Dj Noz. Dodatkowo premierze nowego wariantu piwa towarzyszyć będzie zintegrowana kampania obejmująca spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania w digitalu, w social mediach, PR oraz materiały POS w punktach sprzedaży – dodaje.

Za kreację spotu telewizyjnego odpowiadała agencja Bardzo, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Dynamo i Platige Image. Działania w digitalu, social mediach oraz kampanię z influencerami prowadzi agencja Hand Made. Projekty opakowań zostały wypracowane przez Mango Design. Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe).

[1] Źródło: Źródło: Kompania Piwowarska S.A. za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Duże, Średnie, Małe Sklepy Spożywcze, Sklepy Winno-Cukiernicze oraz Stacje Benzynowe), sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym od sierpnia 2018 do lipca 2019; segment piw o smaku alkoholi mocnych z wyłączeniem marek własnych; definicja segmentów według Kompanii Piwowarskiej.