Mniej cukrów! Więcej soku! to postulaty głoszone przez brand hero marki, sympatycznego żelka Akuka, w 15-sekundowym spocie reklamowym, emitowanym w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN oraz w kanałach z pakietów tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Discovery Life, Food Network czy BBC Lifestyle). Kampania o charakterze wizerunkowym i produktowym jest realizowana pod hasłem „Akuku! Owocuje zaskoczeniem!”. Podkreśla radosny, zabawowy charakter marki, bazując na postaci jej bohatera.

Akuku! to jedyna polska marka żelków z obniżoną o 30% zawartością cukrów i aż 20% zawartością soku owocowego. Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku żelków Akuku!, jako przekąski o bardzo dobrym składzie i gwarantującej doskonałą zabawę.

Spot reklamowy wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił Dom Mediowy Initative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.