StandOUT to konkurs rozstrzygany co roku po największych targach na świecie. Nagradzane są w nim polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.

 

StandOUT to plebiscyt organizowany przez portal Exspace.pl na największych branżowych targach. Jego obecna, 69 edycja objęła prestiżowe niemieckie targi ISH, na których Sanplast był jednym z 96 polskich wystawców. II miejsce w plebiscycie dla firmy Sanplast to doskonała promocja polskiego biznesu i pokazane zarówno estetyki asortymentu producenta, jak i wyjątkowego designu stanowiska.

 

Dzięki temu, że głosowanie na poszczególnych wystawców odbyło się wirtualnie, grono głosujących było bardzo zróżnicowane i nie ograniczyło się do branży obejmującej określoną wystawę. Plebiscyt StandOUT pokazuje także, że dzięki wyróżnieniu udział w targach nie pozostaje tylko jednorazową wizytą na stoisku, ale też daje możliwość wielokrotnego powracania do oferty produktowej producenta oraz wizerunku marki.

 

– Ta nagroda jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ podkreśla nasz pomysł na pokazanie się na targach. Jesteśmy z niego wyjątkowo dumni. W portfolio produktowym firm z grupy Sanplast znajdują się różne produkty, jednak zawsze ich estetyka jest dla nas jednym z kluczowych elementów. Tym bardziej cieszy fakt, że prezentując nasze produkty, przyciągamy także designem stoiska, a identyfikacja wizualna jest spójna. To dla nas sygnał, że to, co pokazujemy i nieustannie udoskonalamy, zmierza we właściwym kierunku – mówi Małgorzata Hulisz, Kierownik Działu Marketingu firmy Sanplast.

 

Wyróżnienie StandOUT to okazja dla nagrodzonego wystawcy na promocję firmy oraz pokazywanie polskiego biznesu jako nowoczesnego, innowacyjnego i wyznaczającego trendy designerskie, także poza granicami Polski. Laur dla firmy Sanplast jest potwierdzeniem uznania ze strony gości odwiedzających targi, a także specjalistów z branży.