Istotą marki z tradycjami jest jej dynamiczny rozwój, ściśle powiązany
z pierwotnym DNA.  Kampania MEET THE NEW GENERATION marki Persol, której  twarzą został Scott Eastwood, idealnie odzwierciedla jej ducha, prezentując odświeżone modele kultowych już okularów.

Nowa kolekcja marki Persol na sezon SS16 to nie tylko niebanalne dodatki, ale także oryginalne konstrukcje i wyraziste detale, łączące tradycję z nowoczesnością. Odświeżony design okularów to przede wszystkim smukła i lekka oprawa, wyróżniająca się charakterystycznym metalowym mostkiem Victor Flex.

To, co wyróżnia Persol 649 oraz model Cellor, to niepowtarzalny włoski design
i bezkonkurencyjna popularność, sięgająca lat 50-tych. Oddając hołd swoim długoletnim związkom z kinem, a jednocześnie tworząc nową generację kultowych modeli, marka na swojego ambasadora wybrała jednego z najzdolniejszych aktorów młodego pokolenia, Scotta Eastwood’a. Kalifornijczyk od trzech pokoleń, którego korzenie sięgają Hawajów
i w Monterey, w 2016 roku wystąpi w kilku hollywodzkich produkcjach, m.in. Snowden Olivera Stone’a, Suicide Squad Davida Ayersa czy Live by Night Bena Afflecka.

Kampania MEET THE NEW GENERATION obejmuje sesję Scotta w czterech odsłonach –
trzy skupiają się na modelu 649, a jedna na nowym Persol Cellor. Na każdym ze zdjęć, wykonanych przez francuskiego fotografa Mathieu Cesara, aktor został uchwycony w chwili czytania scenariusza. Oprócz kampanii prasowej, Eastwood wziął udział także w krótkiej czarno-białej produkcji w reżyserii Andrew Dominika. Film przedstawia Scotta, wcielającego się w różne role, tak charakterystyczne i wyjątkowe, jak noszone przez niego okulary z nowej kolekcji Persol.

Wschodzący młody talent doskonale ucieleśnia nowe pokolenie światowej klasy aktorów Hollywood.

Poznaj Scotta Eastwood’a. Poznaj nowe pokolenie.