Dawanie młodym kobietom siły do działania i wspieranie ich w tym, by czuły się
dobrze z samymi sobą, stanowi podstawę wszystkich działań i wartości marki
Monki. W kraju pełnym utalentowanych ludzi zapytaliśmy cztery kreatywne kobiety, czym jest dla nich siostrzeństwo. Kto najbardziej je inspiruje? Jaka byłaby jedna rzecz, którą zrobiłyby, żeby zmienić świat?

Ola Sworowska, Nina Kozieradzka, Kasia Sawczuk i Ange-Sophie Reich udzieliły
osobistych wywiadów, z których powstały krótkie filmy o tym, co jest dla nich
ważne, co je porusza i motywuje.

Pierwszy sklep Monki w Polsce zostanie otwarty 29 sierpnia w krakowskim centrum handlowym Bonarka, a kolejny 30 sierpnia w Galerii Katowickiej. Aby powitać fanki marki z Warszawy, w połowie sierpnia Monki zorganizuje specjalne wydarzenie w stolicy. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z lokalnym biurem prasowym.

Monki to marka, która tworzy historie promujące produkty, oferuje świetne ubrania w konkurencyjnych cenach oraz pragnie szerzyć życzliwość na całym świecie i dawać młodym kobietom siłę do działania. Odzież Monki dostępna jest w ponad 120 sklepach typu concept store na 18 rynkach, w tym rynkach franczyzowych. Sklep internetowy monki.com obsługuje 19 krajów europejskich, monki.tmall.com sprzedaje produkty Monki w Chinach, a w sprzedaży hurtowej możliwa jest wysyłka do krajów na całym świecie. Marka Monki powstała w 2006 r. w Szwecji jako samodzielna marka należąca do grupy H&M.