Żyjemy w czasach, w których nie liczy się wyłącznie treść, ale przede wszystkim opakowanie. Dopiero połączenie tych dwóch elementów daje szansę na sukces. Takim sukcesem okazała się kampania reklamowa, prezentująca kolekcję odzieży damskiej, którą zaprojektowała Waleria Tokarzewska Karaszewicz. Ciekawa moda dobrze podana, nie trzeba niczego więcej. Na pochwałę zasługują fotografowie Koty 2. Na zdjęciach ubrania wymykają się z utartych schematów i perfekcyjnie wpisują w eklektyczną konwencję. Miłośnicy odważnej, oryginalnej mody powinni czuć się usatysfakcjonowani. Połączenie nowoczesnej linii z bogactwem haftu w sukienkach, minimalistyczne swetry z aplikacjami z koralików, proste sylwetki podkreślone zakładkami. Kolekcja niesamowicie plastyczna, wyeksponowana dodatkowo poprzez eklektyczny klimat zdjęć. Modelki przypominają żywe lalki, z porcelanowym wręcz makijażem i wyraźnym rumieńcem na policzkach. Panie zostały uchwycone w sztywnych, zastygłych pozach. Żywe lalki, w dodatku dobrze ubrane… Makijaż do sesji wykonała Joanna Lyson, zaś stylizację włosów – Ania Pyziołek.